خرید12خودرو،بمنظورارتقاءخدمات پشتیبانی،درآموزش وپرورش استان/پرسنل خدماتی،حافظان صالح بیت المال

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: به منظورکیفیت بخشی به فرایند تعلیم و تربیت در بخش پشتیبانی و ترابری در سال گذشته 12 خودرو خریداری و در اختیار آموزش و پرورش استان قرار گرفت.


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بازتاب خراسان ، سیدعلیرضاموسوی نژاد، صبح امروز در دیدار با پرسنل خدماتی این اداره کل اظهار کرد: برای خرید این تعداد خودرو، بیش از یک میلیاردتومان هزینه شده که از محل درآمد های اختصاصی آموزش و پرورش استان و مزایده خودروهای فرسوده تأمین شده است.
وی، از پرسنل خدماتی، به عنوان پشتیبان مستحکم  کیفیت بخشی به خدمات آموزشی و تربیتی یاد کرد و افزود : نگهداری از اموال، امانتداری و حراست از بیت المال مسلمین در دستگاه تعلیم و تربیت سه ویژگی بارز پرسنل خدماتی آموزش و پرورش در بهارستان علم و ادب به شمار می رود.


مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، خدمت بی منت به دانش آموزان و اولیا وتلاش برای ارتقای کیفیت خدمات آموزشی، پرورشی و تربیتی را مستلزم پیوند و انسجام همه ارکان تعلیم و تربیت دانست و تصریح کرد: پرسنل خدماتی علاوه بر طروات بخشی به محیط کار، مرزبانان شایسته حوزه تعلیم و تربیت هستند؛که از حریم فیزیکی، معنوی و حتی فکر و اندیشه دانش آموزان در مقابل عوامل سخت و نرم افزاری و ضدفرهنگی دشمن صیانت می کنند.
نمانده وزیر آموزش و پرورش با بیان این مطلب که همه خادمین نظام تعلیم و تربیت در یک جایگاه بوده و عناوین پست ها تنها مفسر شرح وظایف هر حوزه می باشد، خاطر نشان کرد: همه ما به عنوان خدام مردم در آموزش و پرورش خراسان جنوبی، باید با عمل به تکلیف، در تربیت نسلی مومن، متعهد، ماهر و توانمند بر اساس سند تحول بنیادین،انقلابی،عمل کرده و سربازانی لایق برای ولایت باشیم.


مهدی حسامی خبرنگار بازتاب خراسان