وعده نایب رئیس مجلس به اهالی بشرویه/پیگیر‌ افزایش وام مسکن به 200 میلیون تومان

 نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی در سفر به شهرستان بشرویه با هدف پیگیری رفع مشکلات طرح مسکن ملی این شهرستان گفت: تلاش می‌کنیم با بهره‌گیری از اعتبارات ملی گرهی از گره‌های مردم استان باز کنیم. 

به گزارش پایگاه خبری بازتاب خراسان ، علی نیکزاد نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی که به دعوت مجمع نمایندگان خراسان جنوبی به این استان سفر کرده است صبح امروز وارد شهرستان‌های غرب استان شد.

نیکزاد در این سفر از شهرستان‌های بشرویه و طبس بازدید خواهد کرد و نمایندگان وزرا و فرستادگان نائب رئیس مجلس شورای اسلامی با حضور در شهرستان‌های فردوس و سرایان به بررسی مشکلات پروژه‌های شاخص حوزه‌های راه و راهداری؛ مسکن؛ کشاورزی و دامداری خواهند پرداخت.

جمع‌بندی سفر نیکزاد بعداز ظهر امروز در جلسه‌ای به میزبانی طبس با حضور استاندار خراسان جنوبی نمایندگان وزاری راه و شهرسازی و جهادکشاورزی؛ مدیران کل استان؛ ائمه جمعه مراکز شهرستان‌ها و فرمانداران و روسای شوراهای اسلامی شهرستان‌های طبس، فردوس، بشرویه و سرایان انجام خواهد شد.

نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی با همراهی حجت الاسلام و المسلمین مجید نصیرایی نماینده مردم طبس، فردوس، بشرویه و سرایان که در سفر یک روزه به استان خراسان جنوبی حضور دارد؛ صبح امروز از پروژه عمرانی آزادسازی و احداث بلوار اصلی شهر دیهوک و آسفالت معابر شهری ارسک بازدید کرد.

همزمان گروهی دیگر از نمایندگانِ نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در شهرستان‌های سرایان و فردوس به بررسی مشکلات و مطالبات مردمی می‌پردازند.

نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی و هیئت همراه و همچنین نماینده مردم شهرستان های فردوس،طبس،سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش وارد بشرویه شد و در بدو ورود از روستای حاجی آباد بشرویه بازدید کرد.

نیکزاد برای رفع مشکلات آب برق و گاز این روستا قول مساعد داد. به منظور رفع مشکلات مسکن محرومین و اقشار کم درآمد به متقاضیان واجد شرایط در روستای حاجی آباد بخش مرکزی بشرویه تعداد 184 قطعه مسکونی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان بشرویه تهیه شده که تاکنون 108 قطعه در فاز یک به متقاضیان واگذار شده و ما بقی در حال واگذاری است.

بررسی رفع مشکلات آب و برق این روستا در این بازدید انجام شد. به هریک متقاضیان ساخت مسکن در این روستا، تسهیلات 100 میلیون تومانی پرداخت شده و به 20 نفر از متقاضیان محروم شناسایی شده علاوه بر این تسهیلات 50 میلیون تومان بلاعوض و ده تن سیمان و 2 تن میلگرد اهدا خواهد شد.

نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از سایت 50 هکتاری طرح مسکن ملی بشرویه با بیان اینکه هدف از سفر به خراسان جنوبی تلاش برای حل مشکلات مردم است گفت: تلاش می‌کنیم با بهره‌گیری از اعتبارات ملی گرهی از گره‌های مردم استان باز کنیم.

نیکزاد با اشاره به موافق ساخت خانه ویلایی در سایت 50 هکتاری پروژه مسکن ملی بشرویه با پیگیری حجت الاسلام نصیرایی نماینده مردم شهرستان‌های فردوس، طبس، سرایان و بشرویه گفت: مشکل گاز، برق و آب این طرح بزودی با پیگیری‌های انجام شده حل خواهد شد.

وی گفت: در بحث گاز مقرر شد، متقاضیان فقط با واگذاری حق انشعاب از گاز بهره‌مند شوند و در موضوع برق نیز با مساعدت معاون وزیر در امور انرژی با اختصاص 5 میلیارد تومان جهت اجرای برق رسانی موافقت شد، همچنین در خصوص تامین آب شرب نیز با مساعدت مدیرعامل آبفای کشور با اختصاص 6 میلیارد تومان این مشکل مرتفع خواهد شد.

نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی همچنین از پیگیری افزایش ساخت وام مسکن از 100 میلیون تومان به 200 میلیون تومان خبر داد و گفت: بنیاد مسکن همچنین به متقاضیان کم برخوردار شناسایی شده علاوه بر این تسهیلات 50 میلیون تومان بلاعوض اهدا خواهد کرد.


کد خبرنگار 100