خراسان جنوبی برای سفر دوم رئیس جمهور آماده می‌شود

استاندار خراسان جنوبی گفت: از همین فردا دستگاه‌ها آماده می‌شوند تا مقدمات سفر دوم رئیس جمهور و هیئت دولت را فراهم کنند.

به گزارش پایگاه خبری بازتاب خراسان ، جواد قناعت با بیان این مطلب در حاشیه جلسه جمع بندی سفر معاون اجرایی رئیس جمهور به استان، به تشریح فلسفه این سفر پرداخت و خاطرنشان کرد: مهمترین علت این سفر، بازدید میدانی مصوبات سفر رئیس جمهور به منظور اطلاع از روند پیشرفت فیزیکی و رفع موانع از پیش روی برخی مصوبات سفر بود.

وی ادامه داد: با عنایت به کم برخورداری و محرومیت استان، درخواست و تقاضای ما در این سفر این بود که  به مصوبات قبلی اضافه شود که بتواند برخی از عقب ماندگی های گذشته را جبران کند.

استاندار خراسان جنوبی اظهار داشت: برای تحقق این هدف، استان فهرستی از پروژه ها و اعتبارات مورد نیاز آنها را تهیه کرده و ارائه خواهد کرد.

وی تصریح کرد : تأکید آقای مرتضوی در این سفر بر این بود که استان، خود را برای سفر دوم آیت الله رئیسی و هیئت دولت آماده کند.

قناعت افزود: برای این کار باید مصوبات قبلی را به نقطه مطلوبی برسانیم تا بتوانیم گزارش جامعی از نتیجه این مصوبات را به رئیس جمهور ارائه کنیم.

وی متذکر شد : درخواست های مردم، مطالبات دستگاه ها، نیازهای زیرساختی استان و ... از جمله مواردی است که باید احصا شوند و در سفر دوم که ان شاء الله به زودی محقق خواهد شد، ارائه گردند.

استاندار خراسان جنوبی درخصوص وضعیت پیشرفت فیزیکی پروژه ها و مصوبات سفر اول گفت: مصوبات وارد فاز اجرا شده و اغلب پیشرفت خوبی دارند.

قناعت با اشاره به این که برخی از مصوبات بازه زمانی سه ساله داشته اند، اظهار داشت: بازه زمانی اجرای بعضی از مصوبه های سفر 1403 دیده شده اند.
وی متذکر شد: در مسیر اجرای برخی از مصوبات، موانعی وجود دارد که می بایست رفع شوند تا کار شتاب بگیرد


کد خبرنگار : 100