انهدام باند سرقت به عنف در «بیرجند»

رئیس پلیس آگاهی خراسان‌جنوبی از انهدام باند سرقت به عنف طلاجات خانم میانسال در یکی از روستاهای شهرستان بیرجند خبر داد و گفت: در این رابطه 3 سارق دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه خبری بازتاب خراسان ، سرهنگ کاظم صادقی، رئیس پلیس آگاهی خراسان‌جنوبی ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره پرونده سرقت به عنف طلاجات در یکی از روستاهای حوالی شهرستان بیرجند، بلافاصله پیگیری موضوع و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان خراسان‌جنوبی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده میدانی، سارقان را شناسایی کردند که پس از هماهنگی با مقام قضائی طی یک عملیات غافلگیرانه وارد مخفیگاه سارقان شدند و نامبردگان را دستگیر کرده و برای ادامه تحقیقات به اداره پلیس آگاهی استان منتقل کردند.

رئیس پلیس آگاهی خراسان‌جنوبی بیان داشت: متهمان ابتدا در اظهارات خود منکر هرگونه جرم و اتهامی شدند اما با رو به رو شدن شواهد موجود و ارائه مستندات چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشته لب به اعتراف گشوده و به سرقت به عنف طلاجات خانم میانسال در یکی از روستاهای شهرستان بیرجند اعتراف کردند.

صادقی با اشاره به اینکه مأموران در این عملیات ۳ سارق را دستگیر کردند، تصریح کرد: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی خاطرنشان کرد: پلیس به عنوان حافظ جان، مال و ناموس مردم به شدت با مجرمان و افرادی که چشم طمع به اموال مردم را دارند برخورد و در این راه از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.


کد خبرنگار: 100