کشف ۱۰ تن گندم قاچاق در شهرستان زیرکوه

فرمانده انتظامی شهرستان زیرکوه از کشف ۱۰ تن گندم قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در این شهرستان مرزی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بازتاب خراسان ، روز شنبه، سرهنگ هادی سلمانی گفت: ماموران انتظامی شهرستان زیرکوه در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، هنگام گشت‌زنی و کنترل خودروهای عبوری به یک کامیون باری مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از کامیون ۱۰ تن گندم قاچاق و فاقد مجوز را کشف کردند و ارزش ریالی محموله قاچاق کشف شده بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بالغ بر یک میلیارد ریال برآورد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان زیرکوه اظهار داشت: در این رابطه یک خودرو توقیف و یک متهم دستگیر که به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

وی گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس بگیرند یا از طریق پیامک با سامانه ۱۱۰۵۶ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

کشف ۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در نهبندان

در همین راستا ، جانشین فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان گفت: ماموران انتظامی این شهرستان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی این شهرستان در ۴۸ ساعت گذشته به یک سواری پژو ۴۰۵ و چهار اتوبوس مسافربری مشکوک شدند و خودروها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

سرهنگ رمضان مرادی اظهار داشت: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از خودروها، ۵ هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی را کشف کردند.

وی افزود: پنج خودرو در این رابطه توقیف و پنج متهم دستگیر که به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس بگیرند یا از طریق پیامک با سامانه ۱۱۰۵۶ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.


کد خبرنگار : 100