با حضور استاندار خراسان جنوبی ، آغاز عملیات اجرایی قطعه یک باند دوم محور بشرویه - سه راهی بشرویه

  عملیات اجرایی قطعه یک باند دوم محور بشرویه- سه راهی بشرویه حدفاصل بشرویه تا سه راهی ارسک با دستور استاندار خراسان جنوبی آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری بازتاب خراسان ، داعی مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی در این مراسم بیان داشت: شهرستان بشرویه تا طبس ۳ مسیر عبوری دارد. مسیر اول طبس به بشرویه که زیر بار عبور است که ۵ کیلومتر از این مسیر از سمت طبس و ۵ کیلومتر از سمت بشرویه از محل اعتبارات استانی در حال انجام است که ۳ کیلومتر آماده آسفالت بوده و ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی افزود : مسیر دوم طبس به بشرویه از مسیر خدآفرید است که ۷۰ کیلومتر طول کل مسیر است و ۳۰ کیلومتر در حد مشخصات راه روستایی زیربار عبور ۱۲ کیلومتر دیگر بازگشایی سخت کوهستانی انجام شده و دو قطعه بطول ۶ کیلومتر با ۲۲ میلیارد تومان قرارداد بازگشایی داردکه در قانون بودجه امسال نیز ۲۶ میلیارد تومان پیش بینی شده است.

وحید داعی گفت : مسیر سوم بشرویه به سه راهی بشرویه بطول ۴۲ کیلومتر است که ۲۰ کیلومتر از سه راهی بشرویه درقالب کمیسیون ماده ۲۳ و پس از اخذ مجوز استانی از محل منابع انجام خواهد شدو قطعه امروز که نقطه عطف مهمی در شهرستان بشرویه است که تاکنون در محدوده بشرویه اجرای باند دوم از محل اعتبارات ملی نداشته ایم که این خود نشان دهنده کار بزرگی است که با تدبیر استاندار خراسان جنوبی و در سفر ریاست محترم جمهور به استان انجام شد ودر لیست راههای کویری گنجانده شد.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی در تشریح مشخصات قطعه امروز که عملیات اجرایی آن آغاز می شود اظهار داشت: طول این قطعه ۹ کیلومتر با مبلغ قرارداد ۱۳۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان با پیمانکاری شرکت کوه پیما و مهندسین مشاور طرح راه و تونل شرق و مدت زمان قرارداد ۳ ساله است که برنامه ریزی شده جهت تسریع در عملیات اجرای این ۹ کیلومتر به ۳ قطعه ۳ کیلومتری تقسیم شود.

لازم بذکر است در پایان این مراسم و با دستور استاندار خراسان جنوبی عملیات اجرایی قطعه یک باند دوم محور بشرویه به سه راهی بشرویه آغاز شد

استقرار میز خدمت اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی درمحل مصلی نماز جمعه شهر بشرویه


 و همچنین به‌منظور پاسخگویی به سوالات و درخواست های شهروندان محترم شهر بشرویه در حوزه های راه وشهرسازی ،ظهر امروز و همزمان با سفر استاندار محترم خراسان جنوبی به شهرستان بشرویه،

میز خدمت اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان جنوبی با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان،معاونین و روسای ادارات مرتبط در محل مصلای نماز جمعه شهر بشرویه برگزار و به درخواست‌ها و مشکلات تعدادی از مراجعین پاسخگویی شد


کد خبرنگار 100