توقیف3 دستگاه تریلی حامل 55 هزار لیتر روغن قاچاق در محور نهبندان- زاهدان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از توقیف3 دستگاه تریلی حامل 55 هزار لیتر روغن خوراکی قاچاق در محور نهبندان- زاهدان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بازتاب خراسان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار احمد طاهری اظهار کرد: طی رصد فعالیت و تحرکات قاچاقچیان ارزاق عمومی، مبنی بر اینکه افرادی سودجو قصد قاچاق روغن خوراکی در محور "نهبندان به زاهدان" در شمال استان سیستان و بلوچستان را دارند، روز گذشته ماموران انتظامی شهرستان های نیمروز و زاهدان باکنترل و رصد محور مذکور، تعداد 3 دستگاه کشنده تریلی قاچاقچیان را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: در بازرسی از این خودروها 55 هزار لیتر روغن خوراکی قاچاق و فاقد مجوز، در بشکه های 20 لیتری کشف شد.

وی تصریح کرد: ارزش کالاهای کشف شده برابر اعلام نظر کارشناسان 13میلیارد ریال برآورده شده که در این رابطه 3 فرد متخلف شناسایی و به مراجع قضائی معرفی شدند.

سردار طاهری با تاکید به برخورد قاطعانه پلیس با پدیده شوم قاچاق ارزاق عمومی و سرمایه های ملی با اشاره به اینکه این پدیده باعث وارد شدن ضربه به اقتصاد و معیشت مردم می شود، از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص به مرکز فوریت های پلیس 110 قرار دهند.


کد خبرنگار : 100