// ۲۵ ارديبهشت ۰۱ ، ۱۳:۳۲
ضعیف‌ترین اقشار جامعه در روستاها یارانه دریافت نکرده‌اند

نماینده مردم قائنات در مجلس شورای اسلامی گفت: در کنار افزایش قیمت‌ها شاهد دغدغه مردم در زمینه عدم دریافت یارانه هستیم، ضعیف‌ترین اقشار جامعه در روستاها یارانه دریافت نکرده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری بازتاب خراسان ، سلمان اسحاقی در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی بیان کرد : امروز در دورترین نقاط مرزی با بنده تماس می‌گیرند و می‌گویند که یارانه کالاهای اساسی را دریافت نکردند. قرار مجلس شورای اسلامی با دولت این نبود. مجلس تاکید داشت که قیمت کالاهای اساسی از شهریورماه سال ۱۴۰۰ نباید بیشتر شود که متاسفانه قیمت‌ها بیشتر شد.

او تصریح کرد: انتظار می‌رود با دستور رئیس مجلس شورای اسلامی کارگروه و تیمی جهادی تشکیل گردد تا دغدغه مردم را در دریافت یارانه با جدیت پیگیری کند. از سوی دیگر در کنار افزایش قیمت‌ها شاهد دغدغه مردم در زمینه عدم دریافت یارانه هستیم، ضعیف‌ترین اقشار جامعه در روستاها یارانه دریافت نکرده‌اند.

نماینده مردم قائنات در مجلس شورای اسلامی در ادامه تاکید کرد: در کنار همکاری مجلس شورای اسلامی با دولت لازم است که دولت مکلف شود در بازه زمانی معین اقشاری را که یارانه دریافت نکرده‌اند را تعیین تکلیف کنند. انتظار می‌رود تدبیری جدی در این حوزه صورت گیرد تا در حق مردم اجحافی نشود.

قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر اسحاقی بیان کرد: از صبح چندین بار درباره یارانه ها تاکید کردم که مردم نگران نباشند و این موضوع با جدیت دنبال خواهد شد. کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی این موضوع را با دقت پیگیری می‌کند با رئیس جمهور بحث‌های جدی صورت گرفته است.


کد خبرنگار : 100