// ۱۹ ارديبهشت ۰۱ ، ۱۴:۰۵
طرح ارتقای امنیت اجتماعی در بوستان‌های بیرجند اجرا شد

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی گفت: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده در شهرستان بیرجند، هفت خرده‌فروش مواد مخدر در بوستان‌ها دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه خبری بازتاب خراسان ،  به نقل از پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ غلامرضا شاهوردی اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی در راستای ایجاد امنیت پایدار در بوستان و پارک‌های سطح شهرستان بیرجند که باعث نارضایتی شهروندان شده بود، طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده را اجرا کردند.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی، پاتوق خرده‌فروشان را در بوستان و پارک‌ها شناسایی کردند و با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات ضربتی وارد پاتوق متهمان شدند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی بیان کرد: در بازرسی از پاتوق‌های شناسایی شده هفت خرده‌فروش مواد مخدر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ شاهوردی با اشاره به اینکه اجرای این طرح، رضایتمندی شهروندان و تشکر آنان را به همراه داشته است تصریح کرد: طرح ارتقای امنیت اجتماعی همچون گذشته در دستور کار پلیس قرار دارد.

وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده فعالیت مشکوک به‌ویژه در زمینه توزیع انواع مواد مخدر، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند


کد خبرنگار : 100