سرپرستان سه دانشگاه دیگر با حکم وزیر علوم منصوب شدند

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در احکامی جداگانه «حسین اکبری‌فرد» را به عنوان سرپرست دانشگاه شهید باهنر کرمان، «احمد لامعی‌گیو» را به عنوان سرپرست دانشگاه بیرجند و حجت‌الاسلام و المسلمین «محمد عباس‌زاده جهرمی» را به عنوان سرپرست دانشگاه جهرم منصوب کرد. سرپرستان سه دانشگاه دیگر با حکم وزیر علوم منصوب شدند

به گزارش خبرگزاری بازتاب خراسان به نقل از ایرنا ، وزارت علوم، محمدعلی زلفی‌گل در این احکام خطاب به سرپرستان منصوب شده آورده است: انتظار می‌رود با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی، روحیه انقلابی، راهبردهای اساسی دولت مردمی و برنامه‌های ارائه شده به مجلس شورای اسلامی و جلب همکاری استادان، مدیران و یاوران علمی (کارکنان)، تمامی امکانات مادی و معنوی دانشگاه را جهت تحقق سیاست‌ها و برنامه‌های اسناد بالادستی، مرجعیت و دیپلماسی علمی، توسعه همه‌جانبه علم و فناوری، آموزش پژوهش‌محور، پژوهش آموزش‌محور، مهارت‌افزایی، کارآفرینی، فرهنگ‌سازی کار تیمی و گروهی و در نهایت اجرای تمامی محورهای سند «دانشگاه اسلامی» به کار گیرید.

وی در ادامه این احکام توفیق روزافزون سرپرستان جدید دانشگاه های شهید باهنر کرمان، بیرجند و حجت‌الاسلام و جهرم را در پیش‌برد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی از درگاه پروردگار متعال خواستار شد.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری همچنین در نامه‌هایی جداگانه از زحمات و تلاش‌های «محمدعلی طاهر» رییس پیشین دانشگاه شهیدباهنر کرمان ،«احمد خامسان» رییس پیشین دانشگاه بیرجند، و «کامبیز مینایی» رییس پیشین دانشگاه جهرم در مدت تصدی این مسوولیت‌ها قدردانی کرد.

دکتر حسین اکبری فرد (زاده رفسنجان_ ۱۳۴۵) دارای دکترای اقتصاد پولی از دانشگاه علامه طباطبائی، عضو هیات علمی و دانشیار دانشگاه شهید باهنر کرمان است که مسوولیت معاونت فرهنگی این دانشگاه و رییس بسیج اساتید استان کرمان را در کارنامه اجرایی خود دارد.

دکتر احمد لامعی گیو (زاده بیرجند _ ۱۳۴۸) دارای دکترای تخصصی زبان و ادبیات عرب، عضو هیات علمی و دانشیار گروه ادبیات و علوم انسانی دانشگاه بیرجند است که معاونت فرهنگی و دانشجویی این دانشگاه و ریاست شورای هماهنگی فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی استان خراسان جنوبی و همچنین عضویت در ده‌ها اتاق فکر برنامه‌ریزی و پژوهشی در کارنامه کاری وی به چشم می‌خورد.

حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر محمد عباس‌زاده جهرمی (زاده جهرم _ ۱۳۵۵) دارای دکترای فلسفه و کلام اسلامی از دانشگاه قم، عضو هیات علمی و استادیار دانشگاه جهرم است و پیش از این معاون دانشجویی و فرهنگی، رییس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان فارس و دبیر هیات اجرایی جذب اعضای هیات علمی دانشگاه بوده است.