// ۱۲ ارديبهشت ۰۱ ، ۱۸:۰۱
زیرساخت شهرک شهید رحمانی شهرستان خوسف تکمیل می‌شود

استاندار خراسان جنوبی گفت: زیرساخت‌های شهرک صنعتی خوسف از جمله آب، جاده دسترسی و تقویت برق‌رسانی با مشارکت همه دستگاه‌های متولی تکمیل خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری بازتاب خراسان جواد قناعت روز دوشنبه در دیدار با سرمایه‌گذاران خارجی شرکت چدن خوسف اظهار داشت: ایجاد زیرساخت‌ها در شهرک صنعتی شهرستان خوسف برای ما مهم است، تمام زیرساخت‌های آن شهرک با مشارکت همه دستگاه‌های اجرایی تکمیل می‌کنیم و پیگیری این موضوع را به معاونت هماهنگی امور اقتصادی استان محول کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه دوستان خیالشان راحت باشد که مورد حمایت و پشتیبانی قرار خواهند گرفت، اضافه کرد: شهرستان خوسف به دلیل نزدیکی به بیرجند جاذبه خوبی برای سرمایه گذاران دارد، حضور شما باعث رغبت سایر سرمایه گذاران به سرمایه‌گذاری در این منطقه می‌شود.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه مسئله احتمالی زیست محیطی طرح فولاد خوسف پیگیری شود تا سرمایه گذار پروانه بهره‌برداری را اخذ کند، عنوان کرد: باید میزبان خوبی برای سرمایه‌گذاران خارجی در استان باشیم.

قناعت خطاب به سرمایه‌گذاران خارجی گفت: هیچ نگرانی نداشته باشید، مجموعه دولت و مدیریت استان محکم و کامل پشتیبان شما هستند تا موانع پیش‌رو رفع شود.

وی خاطرنشان کرد: موضوع سرمایه گذاری برای خراسان جنوبی یک موضوع مهم و حیاتی است و به جد به دنبال پیگیر جذب سرمایه گذار هستیم.

قناعت بیان کرد: هفته‌ای یک بار سفر به تهران دارم که بیشتر تعداد جلسات بنده در تهران با سرمایه‌گذاران است تا بستر را آماده کنیم و سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در استان سرمایه گذاری کنند.

وی با اشاره به اینکه که علاوه براینکه از حضور سرمایه‌گذار در استان استقبال می‌کنیم، حمایت صددرصدی و پشتیبانی مطلق و کامل نیز از سرمایه‌گذاران داریم، اضافه کرد: اینک مشکلاتی در شهرک شهید رحمانی خوسف وجود دارد که قابل حل شدن است