// ۰۷ ارديبهشت ۰۱ ، ۱۵:۴۷
از کارگر نمونه ملی از شهرستان سرایان تجلیل شد

"علی جوزانی" به عنوان کارگر نمونه ملی در رشته جوشکاری درب و پنجره از شهرستان سرایان خراسان جنوبی با دریافت لوح از رییس جمهور در سی و سومین جشنواره ملی امتنان به مناسبت هفته کار و کارگر تجلیل شد.

به گزارش پایگاه خبری بازتاب خراسان ، سی و سومین جشنواره ملی امتنان از نخبگان جامعه کار و تلاش کشور روز چهارشنبه (هفتم اردیبهشت) با حضور آیت الله سید ابراهیم رییسی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و وزیر صنعت، معدن و تجارت در تهران و همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی گفت: علی جوزانی به عنوان کارگر نمونه بخش صنعت کشور در سی‌و سومین جشنواره ملی امتنان که برای تقدیر از کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه کارگری در یکی از کارخانه‌های تولید تایر در تهران برگزار شد، معرفی و مورد تقدیر قرار گرفت.

غلامرضا اشرفی بیان کرد: در این مراسم از ۱۰ کارگر نمونه ملی، سه گروه کار نمونه ملی و پنج واحد کارگری نمونه ملی تقدیر به عمل آمد.

وی اظهار داشت: این کارگر نمونه ملی برای ساخت دستگاه سه کاره چغندر خردکن، خرمن‌کوب و بلغور معرفی و به عنوان کارگر نمونه ملی برگزیده شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی تصریح کرد: علاوه بر این در هفته کار و کارگر (هفتم تا یازدهم اردیبهشت) از ۱۵ کارگر نمونه استان نیز در مراسمی به این منظور، تجلیل و قدردانی می‌شود.

وی عنوان کرد: همزمان با هفته کار و کارگر ۲۴ برنامه‌ محوری در خراسان جنوبی پیش‌بینی شده و در این مدت ۵۰ برنامه در شهرستان‌ها و ۹۰ برنامه توسط بسیج کارگری اجرا می‌شود.

اشرفی گفت: برگزاری همایشی درخصوص تحقق شعار سال در واحدهای کارگری، مسابقات ورزشی، مراسم اعطای حکم بازنشستگی تعدادی از افراد زیر پوشش بیمه صندوق اجتماعی روستاییان، عیادت از بیماران بیمارستان‌های تامین اجتماعی، برگزاری دوره‌های آموزشی و توزیع بسته‌های معیشتی بین جامعه هدف از دیگر برنامه‌ها است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی یادآور شد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی قوانین کار و بیمه، تورهای ترویجی، افتتاح طرح‌های اشتغالزایی در حوزه صندوق کارآفرینی امید، طرح بازیگران زندگی، یادواره شهدا، نشست‌های اخوت، افتتاح پایگاه مقاومت بسیج و اجرای طرح دوشنبه‌های زندگی از دیگر برنامه‌هایی است که در هفته کار و کارگر پیش‌بینی شده است.