سرپرست فرمانداری قاین معرفی شد

در مراسمی با حضور استاندار خراسان جنوبی حمیدرضا برات‌زاده به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان قاین معرفی شد.
سرپرست فرمانداری قاین معرفی شد

به گزارش خبرگزاری بازتاب خراسان جواد قناعت ظهر امروز در مراسم شورای اداری و مراسم معارفه فرماندار شهرستان قاینات با بیان اینکه قاینات سرزمین ادبا و اندیشمندان بزرگ است اظهار داشت: این شهرستان ظرفیت‌های خوب وزیادی دارد که فرماندار جدید باید در راستای تعالی و پیشرفت از آن استفاده کند.

وی با تاکید بر اینکه قاینات علاوه بر اینکه دارای افتخارات و نخبگان زیادی است مفتخر به سردار شهید کاوه است افزود: فرماندار باید محور همدلی بین مسئولان باشد و نباید در این دولت بین دستگاه‌های اجرایی اختلاف وجود داشته باشد و اگر اختلاف به وجود آید باید فرماندار آن را حل کند

وی عنوان کرد: بنده در گردش نخبگان و انتخاب مدیران بحث مصلحت نظام و مردم و پاسداری از ارزش‌های انقلاب را مدنظر دارم و اجازه نخواهم داد که مصلحت گروه خاصی محقق شود.

قناعت افزود: در حال حاضر هیچ چیز مهمتر از حل مشکلات اقتصادی نیست و باید با کار جهادی و شناخت موضوعات و مشکلات شهرستان و بهبود زیرساخت‌ها و بین مردم بودن به این سمت حرکت کنیم.

استاندار خراسان جنوبی اظهار داشت: باید با کار جهادی و شناخت موضوعات و مشکلات شهرستان و بهبود زیرساخت‌های شهرستان و بین مردم بودن به این سمت حرکت کنیم.

وی عنوان کرد: باید حواسمان باشد که از ثانیه به ثانیه در مسند امور بودن برای خدمت و نوکری مردم استفاده کنیم و این مهم جز با شفافیت در دسترس بودن و در بین مردم بودن محقق نمی‌شود.

انتهای پیام/