// ۰۷ ارديبهشت ۰۱ ، ۱۵:۳۴
تجلیل از دو خیر نوجوان بزرگ اندیش جوزردانی شهرستان بشرویه

در جلسه ای در نهاد امامت جمعه بمنظور تجلیل از دو خیر نوجوان بزرگ اندیش روستای جوزردان شهرستان بشرویه سینا و سهیل، برگ زرینی دیگر در انفاق شهرستان ورق زدند. 

به گزارش پایگاه خبری بازتاب خراسان ، حجت اسلام والمسلمین سید محمد معلمی امام جمعه بشرویه گفت : بمنظور تجلیل از این دو خیر کوچک بزرگ اندیش روستای جوزردان شهرستان بشرویه در نهاد امامت جمعه جلسه ای با حضورمسئولین ستاد گلریزان این شهرستان تشکیل شود و از این دو خیر کوچک بزرگ اندیش روستای جوزردان در محل دفتر امام جمعه بشرویه تجلیل شود.


این جلسه با حضور حجت اسلام والمسلمین سید محمد معلمی امام جمعه، معاون سیاسی و امنیتی فرماندار، خاکشور دادستان و رئیس دادگستری، بخشدار مرکزی، رئیس شورای شهرستان و دبیرستاد جشن گلریزان و دیگر اعضا ی این ستاد و خبرنگاران جلسه تجلیل و قدردانی از دو خیر کوچک روستای جوزردان در محل دفتر امام جمعه بشرویه تشکیل شد.


  امام جمعه از  آقا سهیل و سینا آغاز  که  سه سال پول خود را برای خرید دوچرخه پس انداز کرده بودند و امروز آن را برای آزادی زندانیان اهدا کردند تقدیر وتشکر کرد و گفت : این ایثارو بزرگ اندیشی این دو نوجوان با عث شد که اعضای ستاد روحی بالایی بگیرند و برای آزادی این ۶ زندانی شبانه روز برایشان مطرح نباشد.
در ادامه معاون سیاسی امنیتی  اجتماعی فرماندار بشرویه گفت : اخلاص شرط موفقیت در کار/ دو کودک جوزردانی نیز عضو هیئت دوچرخه سواری می‌شوند
پناهی معاون سیاسی امنیتی  اجتماعی فرماندار شهرستان بشرویه در مراسم تجلیل از دو کودک جوزردانی که پس انداز خود را برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد اهدا کرده بودند، اظهار داشت: شنیدن این خبر برگ زرینی بود برای تمامی عزیزان دست اندرکار که با اخلاص کار را انجام دادند و این اتفاق را به نوعی پاداش این زحمات میدانم.


وی ادامه داد: کار این دو فرزند نشان داد که روحیه سخاوت بلندی دارند و البته این پدر و مادر هستند که این روحیه ارزشمند را در وجود فرزندان به وجود آورده اند.


وی در پایان از مسئول هیئت دوچرخه سواری شهرستان خواست تا مقدمات عضویت سهیل و سینا آغاز، را در هیئت دوچرخه سواری فراهم گرداند.
سهیل و سینا آغاز سه سال پول خود را برای خرید دوچرخه پس انداز کرده بودند که آن را برای آزادی زندانیان اهدا کردند.


کد خبرنگار 100