// ۰۱ ارديبهشت ۰۱ ، ۱۴:۵۸
کمبود ۲۰۰۰ نیروی انسانی در آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی از کمبود دو هزار نیروی انسانی در آموزش و پرورش استان برای سال تحصیلی آینده خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بازتاب خراسان ، «سید علیرضا موسوی‌نژاد» سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، اظهار داشت: امید است بتوانیم در مسئولیتی که محول شده با تمام سنگینی آن به خوبی از عهده آن برآییم.

وی با اشاره به اینکه به طور طبیعی در آموزش و پروش استان چالش‌هایی وجود داشته که این چالش‌ها به ویژه در مرکز استان بیشتر خودنمایی می‌کند، تصریح کرد: مهم‌ترین چالش موجود کمبود نیروی انسانی و کارآمد بوده که به دلایلی در گذشته تأمین نشده است.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی دغدغه اصلی خود را موضوع دین، شرعیت نبوی و علوی همراه با اخلاق انسانی عنوان کرد و گفت: این موضوعات همواره مدنظر بوده بنابراین تقویت برنامه‌های معاونت پروروشی در کنار توجه به آموزش و دغدغه‌هایی مقام معظم رهبری که در بیانیه گام دوم به آن‌ها اشاره شده در دستور کار قرار دارد.

موسوی‌نژاد اضافه کرد: در استان هم با کمبود شدید فضای آموزشی به ویژه در مرکز استان و هم کمبود نیروی انسانی مواجه هستیم به طوری که برای سال آینده ۲ هزار نیرو کمبود وجود خواهد داشت که امیدواریم با برنامه‌ریزی این چالش رفع شود


کد خبرنگار : 100