// ۳۰ فروردين ۰۱ ، ۱۶:۱۲
پویش «دعوت» در مدارس سرایان اجرا می شود

تقویت و پیوند بیشتر مدارس و مساجد در قالب طرح «پویش دعوت» در شهرستان سرایان اجرایی می شود.

به گزارش پایگاه خبری بازتاب خراسان ، حجت الاسلام «علی امیری فر» مسئول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت سپاه سرایان در مراسم پویش «دعوت» آموزشگاه شهید اصیل سرایان گفت: در این پویش رفع شبهات و مشکلات درسی دانش آموزان و تشویق آنان به علم آموزی پس از شرایط کرونایی دنبال می شود.

وی اضافه کرد: برگزاری کلاس‌های تقویت درسی دانش آموزان با توجه به نیاز مخاطبان و استفاده از ظرفیت معلمان و دانش آموزان نخبه بسیجی از اهداف اجرای این طرح است.

مسئول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت سپاه سرایان یکی از ویژگی‌های این طرح را تقویت معنویت و مباحث قرآنی در دانش آموزان با حضور در برنامه های قرآنی، با استفاده از برنامه های متنوع فرهنگی، هنری، جذاب ویژه کودکان و نوجوانان در مساجد عنوان کرد.

امیری فر پیوند دانش آموزان و خانواده ها با مساجد را از محورهای اساسی فعالیت این پویش با اولویت تقویت روحیه معنوی و قرآنی دانش آموزان معرفی کرد.

وی در ادامه دعوت ویژه و در شان نوجوانان برای حضور در مساجد و پایگاه های بسیج را از رسالت های این پویش معرفی و بیان کرد: در راستای تسهیل در این خصوص انتخاب و ایجاد رابط در مدارس از طرف پایگاه و مدرسه پیگیری می شود.

وی خاطرنشان کرد: فراهم کردن جذابیت‌های لازم جهت حضور دانش آموزان در مساجد و پایگاه های بسیج ضروری است


کد خبرنگار : 100