// ۳۰ فروردين ۰۱ ، ۱۴:۱۸
معرفی دونده‌های برتر جام رمضان «بیرجند»

پرونده مسابقات دو و میدانی جام رمضان بیرجند نکوداشت پیشکسوتان و قهرمانان ملی این رشته ورزشی در بخش پسران با شرکت 200 ورزشکار بسته و برترین‌ها تجلیل شدند.

به گزارش پایگاه خبری بازتاب خراسان، در راستای شناسایی و پرورش استعدادهای برتر ورزشی و نکوداشت جایگاه پیشکسوتان و قهرمانان تیم ملی خراسان‌جنوبی «علیرضا چاجی، ابوالفضل سیادت، غلامرضا سرزهی» مسابقات دو ومیدانی جام رمضان پسران شهرستان بیرجند برگزار شد.

در این ماراتن شهرستانی قریب بر ۲۰۰ ورزشکار رده‌های سنی متولدین( ۷۰ تا ۹۵) در پیست دو و میدانی استادیوم ۱۵ هزار نفری غدیر بیرجند به رقابت پرداختند.

در رده سنی متولدین (۹۳ الی ۹۵) این دوره از مسابقات «سیدماهان سیادت، محمدجواد آسف، محمدرضا رضایی، رضا مهجورحسن‌آباد و حسن‌رضا یداللهی» بر سکوهای اول تا پنجم ایستادند.

در رده سنی متولدین ۹۰ الی ۹۲ رقابت‌های دو ومیدانی جام رمضان بیرجند «معاذ ریگی، سهراب حاجی‌زاده و احمدرضا کوهبالایی» رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

در رده سنی متولدین ۸۶ الی ۸۹ این دوره از رقابت‌ها «پوریا پورمحمد، سیدمحسن رحیمی و سیدمحسن میری» حائز مقام‌های برتر شدند.

در رده سنی متولدین ۸۲ الی ۸۵ مسابقات دو ومیدانی جام رمضان بیرجند «سیدمهدی محمدی، پویا حمیدی‌فر و احسان یکه‌خوان» در جایگاه اول تا سوم قرار گرفتند.

در رده سنی ۷۰ الی ۸۱ این دوره از مسابقات «علی پردلی، خشایار ایزدی و امیرمحمد سنبلی» مقام‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

در رده سنی پیشکسوتان و ماقبل متولدین ۷۰ نیز «محمد دلیری، سیدهادی سیادی و علیرضا براکوئی» حائز رتبه‌های برتر رقابت‌ها شدند.

در مراسم اختتامیه مسابقات دو ومیدانی جام رمضان پسران شهرستان بیرجند نکوداشت پیشکسوتان و قهرمانان ملی این رشته ورزشی با حضور مسئولان با لوح‌ و حکم قهرمانی از ورزشکاران هر رده سنی تجلیل شد


کد خبرنگار : 100