// ۲۹ فروردين ۰۱ ، ۱۸:۲۰
فعالیت20کارگاه اقتصادمقاومتی،درآموزش وپرورش خراسان جنوبی

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از فعالیت20 کارگاه اقتصاد مقاومتی در 6زمینه تولید میز و صندلی،رایانه،تعمیرات خودرو،برق ساختمان مدارس،تعمیر وسرویس کولر و صنایع دستی خبر داد.


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بازتاب خراسان ، محمد علی واقعی ظهر امروز دو شنبه 29 فردین ماه اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی زمینه ساز رونق تولید، توسعه شرکت های دانش بنیان، ایجاد اشتغال پایدار و کاهش وابستگی ها می شود.
وی با اشاره به فعالیت هنرجویان و هنر آموزان بیش از 16 هنرستان استان در کارگاه های اقتصاد مقاومتی آموزش و پرورش، تأکید کرد: اولین کارگاه اقتصاد مقاومتی آموزش و پرورش خراسان جنوبی در سال 1398 فعالیت خود را آغاز کرد و در حال حاضر، تعداد آن ها به 20 کارگاه افزای شپیدا کرده است.
مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، اقتصاد مقاومتی را موجب رونق بخشی تولید می شود و ایجاد اشتغال پایار در بهارستان علم و ادب دانست و ابراز داشت: از محل فعالیت کارگاه های اقتصاد مقاومتی، تا کنون 70 درصد در هزینه های آموزش و پرورش استان صرفه جویی شده است.
نماینده وزیر آموزش و پرورش خراسان جنوبی از تحویل 5 هزار صندلی تولید شده در کارگاه های اقتصاد مقاومتی به مدارس استان تا فروردین  ماه سال جاری خبر داد و اظهار کرد: هدایتو عملیاتی کردن ایده های دانش آموزان لازمه تولید محصولات دانش بنیان و تربیت دانش‌آموزان کارآفرین زمینه ساز تحقق اقتصاد مقاومتی در مدارس خراسان جنوبی می شود


خبرنگار : مهدی حسامی