// ۲۹ فروردين ۰۱ ، ۱۸:۰۵
تحقق 20 میلیاردی تعهدات خیرین تاپایان سال 1400

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: میزان تعهدات خیرین در سال گذشته 45 میلیارد تومان بوده است که تا پایان سال، 20 میلیارد آن، به میزان 40 درصد، محقق شده است.


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بازتاب خراسان ، محمد علی واقعی، یکشنبه شب در آیین تجلیل از خیرین مدرسه ساز شهرستان بشرویه به مناسبت روز تکریم خیرین ، در سالروز میلاد کریم اهل بیت برگزار شد، تصریح کرد: این تعهدات توسط 64 تن از خیرین نیکوکار استان برای ساخت و تکمیل طرح های آموزشی، تربیتی، عمرانی و کمک آموزشی ایجاد شده بود.
وی، با اشاره به تعهد 25 میلیاردی 6 نفر از خیرین مدرسه ساز شهرستان بشرویه در سال 99، عنوان کرد: تا کنون مبلغ 8 میلیارد این تعهدات محقق شده است.
مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، با بیان این مطلب که خیرین نماد انسان های بزرگ منش و بلند کردارند، بیان کرد: خیرین مدرسه ساز، سفیران مهر و دوستی، الگوی محبت و بازوان توانمند خادمین نظام تعلیم و تربیت در بهارستان علم و ادب هستند.
واقعی، از مجمع خیرین به عنوان واسط مشارکت مردم در برنامه های آموزشی و تربیتی یاد کرد و ابراز داشت: بزرگترین رسالت مجمع خیرین استفاده از ظرفیت کار داوطلبانه است و افتخار می کنیم در خدمت خیرینی هستیم که از این ظرفیت ، برای خدمتی بی منت آینده سازان این نظام مقدس و مشکلات آموزشی و تربیتی استان استفاده می کنند.
به گفته وی، خیرین مدرسه ساز نماد نماد تمدنی در جمهوری اسلامی ایران هستند که تلاش می کند تا زیرساخت اصلی توسعه استان یعنی مدارس را فراهم کند


خبرنگار : مهدی حسامی