// ۲۵ فروردين ۰۱ ، ۲۲:۰۹
طرح ضربتی برخورد با موتورسواران متخلف در بیرجند اجرا شد

جانشین فرمانده انتظامی بیرجند از اجرای طرح ضربتی برخورد با موتورسیکلت‌سواران متخلف در این شهرستان خبر داد و گفت: ۳۸ دستگاه موتورسیکلت و سه خودرو متخلف در اجرای این طرح توقیف شده است.

به گزارش پایگاه خبری بازتاب خراسان ، سرهنگ مهدی شکوهی‌راد اظهار داشت: به منظور برخورد با موتورسیکلت‌سواران و خودروهای متخلف، ایجاد مزاحمت و حرکات نمایشی؛ طرح ارتقای امنیت اجتماعی در شهرستان بیرجند اجرایی شد.

وی افزود: این طرح با حضور تیم‌های گشتی پلیس اجرا شد و در پایان، ماموران ۳۸ دستگاه موتورسیکلت و سه خودروی متخلف را متوقف و روانه پارگینگ کردند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند گفت: اجرای این طرح موجب رضایتمندی شهروندان شده همچنین تقدیر و تشکر آنان از پلیس را به همراه داشته است.

وی تصریح کرد: راکبان موتورسیکلت متخلف با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ شکوهی‌راد با بیان اینکه طرح برخورد با موتورسوران متخلف همچنان در دستور کار جدی پلیس است افزود: مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به‌طور شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به نیازهای پلیسی هموطنان است.

فرمانده انتظامی فردوس هم از اجرای طرح برخورد با موتورسیکلت‌سواران متخلف و توقیف ۳۳ دستگاه موتورسیکلت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علیرضا فولادی اظهار داشت: به منظور برخورد با موتورسیکلت‌سواران متخلف که باعث نارضایتی شهروندان شده بود، طرح ارتقای امنیت اجتماعی در شهرستان فردوس اجرا شد.

وی افزود: این طرح با حضور تیم‌های گشتی پلیس اجرایی شد و متخلفان با تشکیل پرونده به مراجع قانونی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فردوس گفت: اجرای این طرح ارتقای امنیت اجتماعی موجب رضایتمندی مردم و مسئولان شده همچنین تقدیر و تشکر آنان را به همراه داشته است


کد خبرنگار 100