// ۲۳ فروردين ۰۱ ، ۱۶:۴۰
حدود دو تن تخم‌مرغ قاچاق در «بشرویه» کشف شد

فرمانده انتظامی بشرویه گفت: مأموران انتظامی در بازرسی از یک وانت نیسان یک تن و ۹۰۰ کیلوگرم تخم‌مرغ غیر مجاز و فاقد مجوز بهداشتی به ارزش ۳۵۰ میلیون ریال کشف کردند.

حدود دو تن تخم‌مرغ قاچاق در «بشرویه» کشف شد
به گزارش پایگاه خبری بازتاب خراسان ، «نصرالله طاهری» فرمانده انتظامی بشرویه ، اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک وانت نیسان مشکوک و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی بیان داشت: مأموران در بازرسی از وانت نیسان یک تن و ۹۰۰ کیلوگرم تخم‌مرغ که فاقد مجوز حمل بود را کشف کردند که ارزش ریالی آن بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بالغ بر ۳۵۰ میلیون ریال برآورد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بشرویه تصریح کرد: مأموران در این رابطه یک دستگاه خودرو توقیف و یک متهم دستگیر کردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

طاهری با تأکید بر برخورد قاطعانه نیروی انتظامی با قاچاق کالا و سرمایه‌های ملی، خاطرنشان کرد: افزود: پدیده قاچاق علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد کشور زمینه‌ساز جرایم دیگری در سطح جامعه می‌شود و مقابله با آن یکی از اولویت‌های کاری پلیس به شمار می‌رود.


کد خبرنگار 100