// ۲۱ فروردين ۰۱ ، ۱۲:۵۲
بررسی مشکلات دامداران شهرستان بشرویه با حضور سرپرست فرمانداری بشرویه

اقتصاد و درآمد بخشی از مردم شهرستان بشرویه وابسته به دامداری می باشد که این کمبودها مشکلات بسیاری را برای آنها به وجود آورده است.

به‌ گزارش پایگاه خبری بازتاب خراسان ، ظهر امروز جلسه بررسی مشکلات دامداران شهرستان بشرویه با حضور سرپرست فرمانداری بشرویه در محل سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان برگزار شد. در این جلسه ابتدا دامداران شهرستان گلایه و اعتراض خود را نسبت به کمبود نهاده ها و کنسانتره و خوراک دام اعلام کردند.
 علی زاده سرپرست فرمانداری شهرستان بشرویه در ادامه این جلسه گفت: چندین سال است که مشکلاتی را در حوزه دام در کشور به علل مختلف خشکسالی، تحریم و‌... شاهد هستیم.
 وی افزود:  اقتصاد و درآمد بخشی از مردم شهرستان بشرویه وابسته به دامداری می باشد که این کمبودها مشکلات بسیاری را برای آنها به وجود آورده است.
 علی زاده ادامه داد: این درحالی است که بخش بزرگی از سفره مردم در کشور وابسته به ثمره زحمات دامداران است. 
 وی گفت: تاکید مقام معظم رهبری و ریاست جمهور حل مشکلات به صورت ریشه ای می باشد و در این راستا طبق بررسی های صورت گرفته احتمال اجرای برخی از سیاست های دولت در زمینه حل مشکلات دامداران درآینده ای نزدیک وجود دارد.
 سرپرست فرمانداری بشرویه بیان داشت: درخصوص بحث خرید دام مدیرجهاد کشاورزی پیگیری مستمر داشته باشند و گزارش را به فرمانداری اعلام نمایند تا ما نیز ادامه پیگیری ها را داشته باشیم.
 همچنین پیگیری جهت افزایش تانکر،تامین آب و حفرچاه از دیگر قول های مساعد سرپرست فرمانداری بشرویه در این جلسه بود.
کد خبرنگار 100