// ۱۵ فروردين ۰۱ ، ۱۶:۴۸
کشف ۹۹ کیلو تریاک در «بیرجند»/ ۴ سوداگر مرگ دستگیر شدند

جانشین فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی گفت: مأموران انتظامی استان در بازرسی از یک سواری پژو، ۹۹ کیلو و ۷۷۰ گرم تریاک کشف کردند.


به گزارش پایگاه خبریبازتاب خراسان ، سرهنگ «حسن شجاعی‌نسب» جانشین فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان اخباری مبنی بر حمل مواد مخدر توسط سوداگران مرگ در سطح شهرستان بیرجند دریافت کردند که پیگیری موضوع و دستگیری متهمان را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران هنگام گشت‌زنی در محورهای فرعی شهرستان بیرجند به یک سواری پژو ۴۰۵ مشکوک شدند و با علائم هشدار دهنده به راننده خودرو دستور ایست دادند.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی بیان داشت: مأموران خودرو را متوقف و پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از سواری پژو، ۹۹ کیلو و ۷۷۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای داخل خودرو جاساز شده بود را کشف کردند.

شجاعی‌نسب با اشاره به اینکه مأموران در ادامه عملیات یک سواری پژو ۴۰۵ که خودروی حامل مواد مخدر را اسکورت می‌کرد شناسایی و توقیف و سرنشینان آن را دستگیر کردند، تصریح کرد: در این ارتباط ۲ خودرو توقیف و ۴ متهم دستگیر که به همراه پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی خاطرنشان کرد: برخورد نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر قاطع و بدون اغماض خواهد بود و پلیس اجازه جولان و سرکشی به برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی را نخواهد داد.