// ۱۰ فروردين ۰۱ ، ۱۹:۲۲
سال ۱۴۰۱ اتفاقات خوبی در حوزه مسکن ,اقتصادی و معیشت مردم و شکوفایی

برات زاده سرپرست فرمانداری شهرستان : بایستی با کار جهادی و بهره‌گیری از دانش بنیان این شعار را در سطح شهرستان محقق کنیم و زمینه توسعه و پیشرفت و اشتغال را در سطح شهرستان قاینات فراهم آوریم .

سال ۱۴۰۱ اتفاقات خوبی در حوزه مسکن ,اقتصادی و معیشت مردم و شکوفایی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بازتاب خراسان ، برات زاده سرپرست فرمانداری شهرستان قائنات به اتفاق مهندس عباس زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، دکتر اسحاقی نماینده مردم شریف قائنات و زیرکوه و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی به جهت تبریک سال نو و ارائه گزارش حوزه مسکن در شهرستان قاینات با حجت الاسلام رحمانی امام جمعه محترم قاین دیدار کردند.

در این دیدار ابتدا مهندس عباس زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ضمن تبریک عید نوروز در خصوص مسائل شهرستان نکات مهمی را ارائه نمود .
وی همچنین افزود دولت سیزدهم با شعار دولت قوی و مردمی کار خود را آغاز کرده و به دنبال توسعه و رونق اقتصادی در کشور است .
در ادامه برات زاده سرپرست فرمانداری شهرستان گفت: انشاءالله در سال ۱۴۰۱ اتفاقات خوبی در حوزه مسکن ,اقتصادی و معیشت مردم و شکوفایی همه‌جانبه خواهد افتاد.
وی در ادامه به شعار سال از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: بایستی با کار جهادی و بهره‌گیری از دانش بنیان این شعار را در سطح شهرستان محقق کنیم و زمینه توسعه و پیشرفت و اشتغال را در سطح شهرستان قاینات فراهم آوریم .
دکتر اسحاقی نیز در این دیدار گزارش جامعی از مسائل و مشکلات حوزه قائنات را ارائه نمود و افزود دغدغه شهرستان توسط فرماندار به ادارات و نهادها ابلاغ شود تا مردم عملکرد دولت سیزدهم را ارزیابی کنند.

 در پایان حجت‌الاسلام رحمانی امام جمعه محترم ضمن تشکر از حضور مسئولین گفت: هر مکانی که امید دارید می توان آن را سرپناهی برای جوانان ساخت که به مرکز شهر نزدیک باشد من هم حمایت خواهم کرد.


خبرنگار : فریبا عسکری