// ۰۷ فروردين ۰۱ ، ۰۷:۲۲
اتصال شهرستان های «فردوس، سرایان و بشرویه» به شبکه ریلی

حجت الاسلام نصیرایی برخورداری مردم شهرستان‌های «فردوس، بشرویه و سرایان» را از نعمت اتصال به شبکه ریلی و اختصاص ردیف خاص بودجه نوید داد.

به گزارش پایگاه خبری بازتاب خراسان  ، حجت الاسلام «مجید نصیرای» در جلسه هم‌اندیشی توسعه و عمران شهرستان سرایان با اشاره به پیگیری‌های انجام شده در حوزه راه به عنوان مهمترین اولویت این شهرستان اظهار داشت: فعالیت های مطلوبی با پیگیری ها و تدابیر اندیشیده شده آغاز شده است و در آینده نیز استمرار خواهد داشت.

 نماینده مردم طبس، سرایان، فردوس و بشرویه در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه خوشبختانه در حوزه ارتقای بیمارستان اتفاقات و اعتبارات خوبی رقم خورده است و قدم‌های اولیه برداشته شده است، از اتفاقات مطلوب در حوزه آب خبر داد و گفت: آینده منطقه به آب وابسته است و خوشبختانه اتفاقات مبارکی در حوزه انتقال آب از خلیج فارس به شهرستان و برخورداری از خط اصلی انتقال آب اتفاق افتاده است.

 وی افزود: در حوزه آب های ژرف تصمیمات و اتفاقات خوبی رقم خورد که به زودی عملیاتی خواهد شد.

 وی برخورداری مردم شهرستان‌های فردوس، بشرویه و سرایان را از نعمت اتصال به شبکه ریلی و اختصاص ردیف خاص بودجه نیز نوید داد.

 حجت الاسلام نصیرایی این نشست را بهانه ای برای استفاده از نظرات و تجارب همه صاحبنظران در طلیعه سال نو توصیف کرد و با توجه به برخی از اخبار و شایعات تصریح کرد: اساس خیلی از حرفا و کشمکش‌های موجود در منطقه بر پایه ذهنیت غلط شکل گرفته و باید با جستجو و تحقیق این موضوع ریشه یابی و آسیب شناسی شود.

 نصیرایی مهمترین اصل پیشرفت منطقه، انسجام و همدلی و همراهی و تقویت نیروهای انقلابی دانست و گفت: هرجا که انسجام و اتحاد پررنگ تر بوده، پیشرفت بیشتری هم نصیب شده است.

 وی صبر و تمرکز بر اولویت بندی مشکلات و استفاده از تمام توان و ظرفیت برای رفع مشکل را راهگشای مشکلات توصیف کرد.