// ۰۱ فروردين ۰۱ ، ۱۸:۳۰
با حضور فرماندار در اولین روز از سال  1401 در شهرستان زیرکوه

حضور مهندس غیرتی فرماندار شهرستان زیرکوه در جمع دختران بی سرپرست  و افتتاح بازارچه صنایع دستی و هنرهای سنتی روستای فندخت

در اولین روز از سال ۱۴۰۱ در شهرستان زیرکوه با حصور فرماندار در جمع دختران بی سرپرست

در اولین روز از سال 1401 مهندس غیرتی فرماندار شهرستان زیرکوه در جمع دختران بی سرپرست ۶ تا ۱۲ سال مرکز باغ رضوان تحت نظارت بهزیستی حضور یافت و در پایان به هر یک از این فرزندان به عنوان عیدی سال نو، کارت هدیه اهدا گردید.

افتتاح بازارچه صنایع دستی روستای فندخت

همچنین با حضور  فرماندار شهرستان، معاون فرماندار ،بخشدار شاسکوه و جمعی از مسئولین شهرستان، بازارچه صنایع دستی و هنرهای سنتی روستای فندخت افتتاح شد.

مهند غیرتی طی سخنانی  ، ضمن تبریک عید به دست‌اندرکاران و مردم محلی بر لزوم وجود مکانی برای عرضه و معرفی تولیدات صنایع دستی و سوغات محلی تاکید کرد.

حبیبی مسئول میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی شهرستان گفت: در این بازارچه که با هدف معرفی و عرضه صنایع دستی و سوغات محلی بر پا شده بافت‌های داری و هنرهای سنتی به همراه محصولات‌ کشاورزی منطقه عرضه می شود .

وی افزود: این بازارچه تا نیمه فروردین آماده خدمات به مسافران و گردشگران و بازدید علاقه مندان خواهد بود

خداقوت و تبریک نوروزی فرماندار به کادر درمان

در اولین روز سال جدید، فرماندار شهرستان زیرکوه و معاونین و مسئولین در بیمارستان کوثر حاجی آباد ،مرکز کووید۱۹ و اورژانس حضور یافته و سال جدید را به کادر درمان،پزشکان وپرستاران تبریک عرض نمودندو از خدمات ارزنده ی ایشان تشکر نمودند.