3 و نیم میلیارد تومان برای آزادی 89 نفر زندانی به همت خیّران

رئیس هیأت ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خراسان جنوبی گفت: در«جشن بزرگ چتری برای پرواز» با همکاری ستاد دیه‌ و خیرین بیش‌از ۳ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان مساعدت شد.3 و نیم میلیارد تومان در «چتری برای پرواز»/ آزادی 89 نفر به همت خیّران

به گزارش خبرگزاری بازتاب خراسان «هومر شکری» رئیس هیأت ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خراسان‌جنوبی امروز در گفت‌وگو یی  اظهارداشت: «جشن بزرگ چتری برای پرواز» به منظور حمایت از زندانی و خانواده زندانی استان در سالن همایش شهرداری و فرهنگسرای بیرجند برگزار شد.

وی با اشاره‌ به تعهدات ستاد دیه خراسان‌جنوبی در راستای آزادی زندانیان غیرعمد افزود: مجموع تعهدات ستاد دیه‌ استان و کمک‌های مردمی‌  بیش از ۳ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان بوده است.

رئیس هیأت ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خراسان‌جنوبی تصریح کرد: مبالغ جمع‌آوری شده از خیران و مردم نیکوکار استان در این پویش برای خدمت‌رسانی در حوزه‌های مختلف اشتغال، آزادسازی زندانیان، فرهنگی و سیره شهدا و ... هزینه خواهد شد.

شکری گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۴۲ بدهکار مالی، ۴۲ بدهکار مهریه، چهار برای نفقه و  یک زندانی دیه که از این تعداد ۸۵ نفر مرد و ۴ نفر زن بودند به همت خیران آزاد شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: هفدهمین جشن گلریزان برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد نیز  در ۱۰ اردیبهشت‌ماه  امسال به صورت مجازی و پخش زنده از شبکه خاوران برگزار شد، که خیران  ۲۰ میلیارد ریال برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد مساعدت داشتند.

رئیس هیأت ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خراسان‌جنوبی اضافه کرد: «جشن بزرگ چتری برای پرواز» با همکاری و مشارکت قرارگاه شهید لاجوردی، ستاد دیه، انجمن حمایت از زندانیان و هیأت ورزش زوذخانه‌ای و پهلوانی خراسان‌جنوبی برگزار شد.

شکری افزود: جواد قناعت استاندار خراسان‌جنوبی نیز در دیدار اعضای ستاد مردمی جشن بزرگ گلریزان مبلغ ۱۵۰ تومان را به این امر خداپسندانه اختصاص داد.

وی متذکر شد: خیرین محترم می‌توانند کماکان کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت: *۰۰۵۳-۶۰۰۹-۰۸۱۰-۵۰۲۹* به نام قرارگاه شهید لاجوردی واریز نمایند.

انتهای‌پیام/