افزایش پوشش دیجیتال در خراسان جنوبی

ایستگاه دیجیتال روستای قدسیان بخش مود در شهرستان سربیشه به نمایندگی از ۳۱ ایستگاه دیجیتال در ۱۱ شهرستان استان امروز به بهره برداری رسید.
افزایش پوشش دیجیتال در خراسان جنوبی
به گزارش پایگاه خبری بازتاب خراسان ، مدیرکل صدا و سیمای مرکز خراسان جنوبی در آئین افتتاح این طرح‌ها که با افزایش پوشش دیجیتال در خراسان جنوبیحضور جمعی از مسئولان برگزار شد گفت: با افتتاح این ایستگاهها، ۲۲ شبکه دیجیتال تلویزیونی و ۲۱ شبکه رادیویی به طور رسمی بهره برداری شد.
آینه دار افزود: با افتتاح این طرح‌ها جمعیتی بیش از ۹ هزار نفر در ۲ شهر و بیش از ۷۰ روستا از این شبکه‌های دیجیتال بهره‌مند شدند.
وی گفت: برای راه اندازی این ایستگاه‌های دیجیتال ۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از اعتبارات سازمان صدا و سیما و ۲ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان از محل اعتبارات استانی هزینه شده است.
مدیرکل صدا و سیمای استان همچنین گفت: با افتتاح این ایستگاه‌ها هم اکنون تعداد ایستگاه‌های دیجیتال در استان به ۱۹۹ ایستگاه رسید و پوشش دیجیتال در ۳ شهرستان غرب استان در شهرستان‌های فردوس، سرایان و بشرویه تکمیل شد.
نماینده مردم شهرستان‌های نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی هم در این مراسم ضمن قدردانی از تلاش‌های صدا و سیمای خراسان جنوبی گفت: این مجموعه در چند سال اخیر گام‌های اساسی در بخش‌های مختلف خود برداشته و تحول اساسی در حوزه دیجیتال در شهرستان‌های نهبندان و سربیشه در چند سال اخیر به وضوح قابل مشاهده است.
آقای نخعی افزود: کسب مقام‌های مختلف در سطح ملی نیز بیانگر این موضوع است که زحمات صدا و سیمای خراسان جنوبی در سطح ملی نیز دیده شده است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هم با اشاره به توطئه‌ها و جنایات دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب گفت: به همت مردم و مسئولان و به برکت خون شهدا، نظام توانست توفیقات زیادی را در مسائل مختلف کسب کند.
طالبی همچنین از تلاش‌های صدا و سیمای استان در استقرار فرستنده‌های دیجیتال و تحقق عدالت در توزیع شبکه‌های دیجیتال در سطح استان نیز قدردانی کرد.