اکران ۱۶ فیلم چهلمین جشنواره فجر در خراسان‌جنوبی

 

اکران ۱۶ فیلم چهلمین جشنواره فجر در خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری بازتاب خراسان به نقل از مهر معاون فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی گفت: اکران ۱۶ فیلم چهلمین جشنواره فیلم فجر در خراسان‌جنوبی فرصتی برای علاقمندان هنر هفتم است که فیلم‌های روز کشور را در استان به تماشا بنشینند.

سید علی زمزم اظهارکرد: ۱۶ فیلم چهلمین جشنواره فیلم فجر در خراسان‌جنوبی نمایش داده می‌شود تا علاقمندان به هنر هفتم از دیدن فیلم‌های روز کشور بهره بگیرند.

معاون امور هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه این فیلم‌ها در دو سینما در بیرجند نمایش داده می‌شود، بیان‌کرد: سال‌های قبل اکران فیلم‌های جشنواره فجر را در قاین نیز داشتیم ولی بنا بر تصمیم ستاد جشنواره، امسال تنها در مراکز استان‌ها اکران فیلم‌ها را داریم.

زمزم گفت: اکران فیلم‌ها از ۱۵ لغایت ۲۲ بهمن ماه در دو سانس ۱۸ بعد از ظهر و ۲۰:۳۰ دقیقه شب خواهد بود و هر فیلم نیز در دو مرتبه اکران می‌شود که فرصتی است برای افراد بتوانند با سهولت بیشتری فیلم مورد علاقه خود را تماشا کنند.

وی ادامه‌داد: فیلم‌های جشنواره در سینما بهمن و سینما فردوسی به علت با داشتن بهترین کیفیت پخش صدا و تصویر، اکران می‌شوند.

معاون امور هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره شیوه برگزاری این دوره از جشنواره در خراسان‌جنوبی به علت شیوع مجدد کرونا، اظهارکرد: ما بر اساس سیاست‌های ستاد کرونای استان عمل می‌کنیم و اگر مصوب شود که سالن‌های سینما باید پذیرش کمتری از کل ظرفیتشان (مثلاً یک سوم و …) داشته باشند، حتماً رعایت خواهیم کرد.

زمزم گفت: بلیط فروشی امسال چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر نیز همانند سال گذشته اینترنتی خواهد بود و علاقه‌مندان برای تهیه بلیط فیلم‌های مورد علاقه خود می‌توانند به مرجع اینترنتی ویژه جشنواره که به زودی اعلام می‌شود و یا سینما تیکت مراجعه کنند.

انتهای پیام /