خروجی مناسبی دستگاه های اجرایی خراسان جنوبی در حوزه جوانان ندارند

معاون اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: ۲۶ دستگاه استان متولی حوزه جوانان هستند که خروجی مناسبی این دستگاه ها در حوزه جوانان ندارند.


به گزارش خبرگزاری بازتاب خراسان ، مهدی قناد عصر پنجشنبه در نشست خبری هفته جوان اظهار کرد: هر چند ۲۶ دستگاه اجرایی استان متولی حوزه جوانان می‌باشند اما این دستگاه‌ها خروجی مناسبی در حوزه جوانان ندارند.

به گفته وی همه دستگاه‌های اجرایی باید برای افزایش شور و نشاط اجتماعی در جامعه به ویژه در بین جوانان به وظیفه خود عمل کنند اما تاکنون ۲۶ دستگاه متولی استان در این خصوص خروجی مناسبی ارائه نکرده‌اند.

وی گفت: باید با اقداماتی که انجام می‌شود جایگاه جوانان به خوبی در جامعه برای همگان تبیین شود.

وی اضافه کرد: به توانمند سازی جوانان و ارتقا نشاط در بین آنها باید توجه جدی شود تا از انرژی و تخیل جوانان به کمک مسئولان دستگاه‌های اجرایی به خوبی استفاده شود.

وی تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی شهرستان‌های استان باید مشخص کنند که در خصوص جایگاه جوانان ۱۸ تا ۳۵ سال چه کارهای تاکنون انجام داده‌اند.

وی بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی گزارش‌های خود را درباره بانوان ارائه می‌کنند ولی درباره جوانان گزارشی ارائه نکرده‌اند.

وی تاکید کرد: دستگاه‌های اجرایی متولی حوزه جوانان باید مشخص کنند که چه میزان از بودجه تبصره ۱۶ را جذب و با بهره‌گیری از آن چه اقداماتی برای جوانان انجام داده‌اند که گزارش مفصلی در این زمینه تا پایان سال به استاندار خواهیم داد.

قناد خاطر نشان کرد: باید ارتباط مناسبی بین جوانان و مسئولان دستگاه‌های اجرایی بر قرار شود و از جوانان برتر در عرصه‌های مختلف تجلیل شوند.