برپایی دیوار مهربانی در سربیشه

نکودری برپایی دیوار مهربانی از ۲۵ تا پایان اسفند امسال را از جمله برنامه های کانون برشمرد و هدف از این اقدام را تأمین و توزیع پوشاک بلا استفاده برخی خانواده‌ها برای افراد نیازمند ذکر کرد.

به گزارش خبرگزاری بازتاب خراسان «جواد نکودری» در گفتگویی ، با اشاره به برپایی ایستگاه صلواتی در سالروز میلاد امام حسین (ع)، حضرت ابوالفضل (ع) و امام سجاد (ع) در مجاورت مسجد امام حسن مجتبی(ع) گفت: در روز 15 شعبان همراه برگزاری جشن، گردهمایی نوجوانانی که به مدت یک سال با کانون همکاری داشتند نیز برگزار شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی(ع) سربیشه با اشاره به تقدیر از 20 نوجوان که با کانون همکاری داشتند در نیمه شعبان، از برنامه های اجرا شده توسط کانون به توزیع یکصد بسته معیشتی با همکاری خانه هلال شهرستان اشاره کرد و ارزش هر بسته غذایی را 200 هزار تومان اعلام کرد.

وی از دیگر اقدامات به اجرای جشن عید مبعث و طبخ 200 پرس غذای گرم با همکاری کانون، خانه هلال به ارزش 6 میلیون تومان اشاره کرد و یادآور شد: از این میزان اعتبار هزینه شده بالغ بر چهار میلیون تومان توسط کانون تأمین شده است.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی(ع) سربیشه با بیان اینکه کانون حدود 400 نفر عضو دارد، از برنامه های پیش رو به تأمین و توزیع جهیزیه برای پنج نوعروس با کمک مؤسسه وصال پایدار در شهرستان سربیشه اشاره کرد و اظهار داشت: با هدف فرهنگ سازی برپایی ازدواج آسان برای 20 زوج شهرستان نیز جشن ساده برگزار می شود.

وی برپایی دیوار مهربانی از 25 تا پایان اسفند امسال را از دیگر برنامه های کانون برشمرد و هدف از این اقدام را تأمین و توزیع پوشاک بلا استفاده برخی خانواده‌ها برای افراد نیازمند ذکر کرد.

نکودری از اهداف سال 1400 کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی(ع) سربیشه به جذب حداکثری و بهره مندی و همکاری بچه های مسجدی با هدف ارتقای فرهنگ محله اشاره کرد و گفت: در سال جاری این اقدام در محله 17 شهریور سربیشه اجرا شد و برای سال آینده شناسایی محلات ضعیف تر از لحاظ فرهنگی و اجرا و ارتقای برنامه های مختلف فرهنگی در این محلات در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به کسب رتبه اول استانی در طرح ایران قوی ابراز امیدواری کرد: با اجرای برنامه های پیش رو بار دیگر این کانون فرهنگی هنری رتبه های بالایی در زمینه های مختلف کسب کند.