معارفه سرپرست فرمانداری شهرستان سربیشه

سرپرست فرمانداری شهرستان سربیشه با حضور استاندار خراسان جنوبی معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری بازتاب خراسان ، استاندار خراسان جنوبی با اشاره به ظرفیت‌های شهرستان سربیشه از جمله ظرفیت‌های معدنی، کشاورزی و مرز ماهیرود، افزود: باید بیشترین استفاده از این ظرفیت‌ها را داشته باشیم.

آقای قناعت  با بیان اینکه خواسته مهم ما از فرماندار جدید با توجه به تجربه‌ای که در حوزه بازارچه‌های مرزی دارند؛ این است که با جدیت در حوزه مرز فعالیت داشته باشد، گفت: فرماندار باید با تعامل بیش از پیش با نماینده مردم در مجلس، مسئولان استانی و شهرستانی به منظور ایجاد یکصدایی و وحدت در شهرستان‌ها برای توسعه هرچه بیشتر شهرستان تلاش کند.

وی همچنین خواستار استقرار فرماندار جدید در شهرستان و افزود: ما به هیچ عنوان فرماندار پروازی نداریم.

نماینده مردم شهرستان‌های نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی  هم گفت: باید با یک نگاه واقع گرایانه و امیدوار به آینده مسایل را دنبال تا بتوانیم گام‌های اساسی در جهت تحقق و رسیدن به تمدن اسلامی برداریم.

نخعی همچنین تعامل و همگرایی بین ارکان مختلف تصمیم گیر در کشور را بسیار مهم عنوان و افزود: این روحیه در سطح استان وجود دارد و این انتظار وجود دارد که این روحیه در سطح شهرستان سربیشه نیز در سطح وسیع‌تر وجود داشته باشد

امام جمعه شهرستان سربیشه نیز در این مراسم با بیان اینکه نگاه اسلام به مسئولیت یک نگاه سختگیرانه است، گفت: قبول مسئولیت یک امتیاز برای انسان محسوب نمی‌شود و پذیرفتن مسولیت یک توفیق الهی برای انسان است.

حجت الاسلام نجمی پور با بیان اینکه بزرگترین مزیت شهرستان سربیشه، مرز ماهیرود است، گفت: برای تبدیل شدن مرز ماهیرود به قطب اقتصادی شرق کشور، نیازمند نگاه ملی و جامع مدیران به این ظرفیت هستیم.

در پایان نیز لکزایی به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان سربیشه معرفی و از خدمات محمدی فرماندار قبلی قدردانی شد.