خدمت رسانی ۲۵۰۰ جهادگر بومی در نوروز ۱۴۰۱

بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی گفت:دو هزار و ۵۰۰ جهادگر بومی در کنار ۴۸۰ جهاد گر غیر بومی طی ایام نوروز در نقاط محروم استان خدمت رسانی می‌کنند.

 به گزرش خبرگزاری بازتاب خراسان مهدی هنری صبح شنبه در حاشیه بازدید از گروه جهادی روستای چاهداشی شهرستان نهبندان با اشاره به اینکه در سال جاری شاهد راه‌اندازی گروه‌های جهادی در کلیه نیروهای مسلح بودیم، اظهار کرد: این گروه‌ها در قالب قرارگاه‌های جهادی در نقاط مختلف استان فعالیت متمرکز را با هماهنگی مجموعه بسیج سازندگی انجام می‌دهند.

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی با بیان اینکه در اردوی جهادی روستای چاهداشی حدود ۲۰۰ نفر جهادگران از ارتش جمهوری اسلامی، یگان ویژه ناجا، مجموعه نیروی انتظامی حضور داشتند، افزود: در کنار این عزیزان جهادگرانی از بخش درمانی بیمارستان‌های بیرجند و شهرستان نهبندان به همراه گروه‌های فنی و مهارتی به مردم عزیز منطقه به مدت دو روز خدمات ارائه کرده و چهار هزار نفر نیز از این خدمات بهره بردند.

هنری ادامه‌داد: در آستانه ایام پایانی سال و همچنین طی ایام نوروز ۱۴۰۱ از تاریخ ۲۵ اسفند ماه شاهد حضور بیش از ۹ گروه جهادی در خراسان جنوبی از دانشگاه‌های تهران خواهیم بود که برای ما بسیار ارزشمند است.

وی با اشاره به اینکه بالغ بر ۴۸۰ نفر از جهادگران غیر بومی با عرصه‌های فعالیت مشخص، انشاالله در پنج شهرستان خدمت رسانی خواهند کرد، یادآور شد: در کنار این جهادگران غیر بومی بیش از دو هزار و ۵۰۰ نفر از جهادگران بومی خراسان جنوبی تا چهاردهم فروردین سال ۱۴۰۱ در نقاط مختلف استان خدمت‌رسانی خواهند کرد.

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌گفت: در ایام نوروز ۱۴۰۱ از طریق بسیج سازندگی کشور پنج قرارگاه ملی جهادی مشخص شده است که در استان‌های محروم حضور خواهند داشت.

هنری با تأکید بر اینکه یکی از این قرارگاه‌ها در شهرستان زیرکوه حضور پیدا خواهد کرد، یادآور شد: یکی از طرح‌های این قرارگاه کاشت ۴۰ هزار اصله درخت مثمر خواهد است که در این شهرستان مرزی اجرا خواهد شد


منبع : مهر