بنیاد مستضعفان ۱۰ هزار بسته معیشتی در استان خراسان جنوبی توزیع می‌‌کند

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با بیان اینکه اقدامات بنیاد علوی با قدرت ادامه می یابد و کارها تکمیل می شود گفت: ۱۰ هزار بسته معیشتی در استان خراسان جنوبی توزیع می شود .

به گزارش خبرگزاری بازتاب خراسان ، سید پرویز فتاح با تأکید بر این مطلب در جلسه شورای اداری شهرستان درمیان که با هدف بررسی اقدامات بنیاد علوی در این منطقه هدف برگزار شد، اظهار داشت: ما امروز و طی مراسمی باشکوه، یک اقدام بزرگ در سطح ملی را در شهرستان درمیان آغاز کردیم.

وی تصریح کرد: سهم خراسان‌جنوبی از این 20 هزار واحد مسکونی به هزار واحد افزایش یافت که سهمیه بسیار خوبی است.

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با اشاره به این که درمیان، منطقه هدف ما در طرح محرومیت زدایی است، خطاب به فرماندار شهرستان گفت: کلنگ احداث این واحدها، در منطقه شما به زمین زده شده، لذا باید اولین خانه ها را هم در این شهرستان افتتاح کنیم.

فتاح ادامه داد: سهمیه شهرستان را از استان بگیرید و کار را با شتاب پیش ببرید تا واحدهای مسکونی در اسرع وقت به واجدین شرایط تحویل شود.

وی متذکر شد: این واحدها، علاوه بر نهضت ملی مسکن و سهم مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی است و می‌تواند بخش عمده‌ای از نیاز مردم استان را برطرف کند.

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با اشاره به اقدامات بنیاد علوی در شهرستان درمیان اظهار داشت: اقدامات بنیاد علوی با قدرت ادامه می‌یابد و کارها تکمیل می‌شود.

فتاح با تأکید بر این که اقدامات ما در بنیاد، مکمل و متمم کارهای دولت است، گفت: نهادها و بنیادها در کنار دولت قرار دارند و ثمرات این همراهی و همکاری به خوبی دیده می شود.

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی تأکید کرد: همه اقدامات در راستای خدمت رسانی به مردم است که همواره قدردان خدمات نظام می باشند.

وی با اشاره به مطالبات ارائه شده در جلسه، تصریح نمود: امروز 10 هزار بسته معیشتی در استان توزیع می شود که سهم شهرستان درمیان از این بسته ها، دو هزارتاست.

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی به جمعیت مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی در این شهرستان اشاره کرد و گفت: بسته معیشتی این مددجویان که بیش از 6 هزار نفر گزارش شده‌اند، در قالب کمک نقدی به حساب شان واریز خواهد شد.

فتاح از اختصاص 30 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به شهرستان درمیان خبر داد و گفت: بخشی از این تسهیلات در قالب کمک معیشتی و رقم عمده آن برای اشتغالزایی پرداخت شود.

وی به بازدیدی که از اراضی 208 هکتاری بنیاد در حاشیه شهر درمیان داشتند، اشاره و تصریح کرد: سه دانگ این اراضی در اختیار بنیاد مستضعفان و سه دانگ نیز متعلق به راه و شهر سازی است و تصمیم ما بر واگذاری کامل این اراضی می‌باشد.

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی بیان کرد: این اراضی می‌تواند در تأمین نیاز مسکن و اماکن عمومی استفاده شود و می‌بایست پیگیری‌های لازم برای ورود به محدوده و تغییر کاربری‌ها توسط استاندار و مدیران استانی صورت گیرد.