دستگیری ۱۱۱ خرده‌فروش و معتاد مواد مخدر در خراسان جنوبی

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی از اجرای طرح "آرامش در شهر" خبر داد و گفت: با اجرای این طرح ۱۱۱ نفر خرده‌فروش و توزیع کننده مواد مخدر و معتاد در استان دستگیر شدند.


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بازتاب خراسان،سرهنگ علیرضا فولادی روز دوشنبه اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با همکاری ماموران انتظامی شهرستان‌های تابعه به منظور پاکسازی نقاط آلوده و مقابله با خرده‌فروشان و معتادان مواد مخدر، طرح آرامش در شهر را در مناطق آلوده و جرم‌خیز استان اجرا کردند.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده میدانی مناطق آلوده و جرم‌خیز را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی محل‌های شناسایی شده را بازرسی کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی گفت: در بازرسی پاتوق‌ها مقدار ۱۰۰ کیلو و ۱۵۵ گرم انواع مواد مخدر کشف شد و در این رابطه ۳۸ نفر خرده‌فروش و ۷۳ نفر معتاد مواد مخدر دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه اجرای این طرح، رضایتمندی شهروندان همچنین تقدیر و تشکر آنان را به همراه داشته است تصریح کرد: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

فولادی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه فعالیت مشکوک به ویژه در زمینه توزیع انواع مواد مخدر، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی بیستم مهر امسال نیز از اجرای طرح آرامش در شهر خبر داده و گفته بود: با اجرای این طرح در استان ۱۵۰ خرده‌فروش مواد مخدر و متهم دستگیر شدند.