نوسازی ناوگان حمل و نقل پست خراسان جنوبی

مدیرکل پست خراسان جنوبی گفت: با اضافه شدن سه دستگاه کامیون جدید برای تقویت خطوط مبادله پستی درون و برون استانی، ناوگان حمل و نقل پست استان نوسازی شد.


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بازتاب خراسان،حسین ظهوری روز پنجشنبه در آیین افتتاح ناوگان جدید خودرویی خطوط مبادله پستی درون و برون استانی که با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری انجام شد افزود: نوسازی ناوگان حمل و نقل پستی نقش مهمی در تسریع خدمات به مردم و ارسال مرسولات دارد.

وی گفت: با ورود این خودروها، به خط مبادله پستی شهرستان‌های فردوس، بشرویه و طبس که توسط بخش خصوصی انجام می‌شد با توجه به افزایش مرسولات و با هدف سرعت ارسال مرسولات در این مسیر یک دستگاه کامیون اختصاص یافت.

مدیرکل پست خراسان جنوبی اضافه کرد: پست استان در نیمه نخست امسال با افزایش ۱۴۲ درصدی، رتبه اول رشد درآمدی کشور را به خود اختصاص داد و کسب این رتبه نشان از رشد خدمات‌دهی و ارائه خدمات جدید این شرکت در سال جاری دارد.

وی گفت: در این مدت ۹۰۵ هزار مرسوله پستی وارد خراسان جنوبی و ۹۲۷ هزار مرسوله از استان صادر شده‌ که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۲ درصد افزایش یافته است.

ظهوری عنوان کرد: مرسوله‌های پستی اینترنتی وارده به استان در این مدت ۶۵ هزار مرسوله بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۵ درصد رشد داشته‌ است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان جنوبی هم در این مراسم و بازدید از اداره کل پست خراسان جنوبی، عملکرد این مجموعه را در ارائه خدمات مطلوب و تکریم ارباب رجوع مناسب ارزیابی کرد.

ناصر ناصری افزود: کارکنان پست استان در هر شرایطی با کمال صداقت و امانتداری مشغول انجام وظیفه بوده و با همه توان برای خدمت‌رسانی شایسته به مردم اقدام کرده‌اند که جای تقدیر دارد