بارش شدید باران در بجنورد سبب آبگرفتگی معابر شد

بارش شدید باران روز سه شنبه در بجنورد، موجب غافلگیری مردم و آب گرفتگی معابر و برخی خیابان های این شهر شد.


به گزارش پایگاه خبری بازتاب خراسان،بارش شدید باران که حدود نیم ساعت ادامه داشت شهروندان را غافلگیر کرده و منجر به آب گرفتگی بسیاری از خیابان ها، معابر، آبراهه ها و میدان های مرکزی و حاشیه ای شهر شد.

رییس اداره پیش بینی هواشناسی خراسان شمالی در این باره گفت: سامانه بارشی که از امروز در استان فعال شده است سبب وزش باد لحظه ای شدید، بارش باران و مه و در پاره ای نقاط رگبار و رعد و برق می شود.

مهری هاشمی دوین اظهار کرد: این سامانه در بیشتر مناطق استان به ویژه نیمه شمالی و شرق استان یعنی شهرستان های راز و جرگلان، مانه، سملقان، بجنورد، شمال شیروان و شمال گرمه و جاجرم و فاروج فعال است.

وی با بیان اینکه این سامانه تا ظهر روز چهارشنبه در استان فعال است، گفت: با توجه به رگباری بودن بارش ها آبگرفتگی معابر، جاری شدن روان‌آب و سیلابی شدن مسیل ها پیش بینی شده است.

وی بیان کرد: به شهروندان و مسافران توصیه می شود از اتراق در حاشیه رودخانه ها خودداری کنند.

رییس اداره پیش بینی هواشناسی خراسان شمالی افزود: مردم استان تا صبح چهارشنبه کاهش دمای هوا به میزان چهار تا هشت درجه سانتیگراد را تجربه می کنند.

آبگرفتگی معابر، مشکل آشنا و همیشگی شهر بجنورد است و با بارندگی های نه چندان زیاد، برخی خیابان ها به ویژه اطراف میدان کارگر، لبریز از آب می شود.