کشف محموله پیاز زعفران و چوب قاچاق در خراسان جنوبی

۲ محموله قاچاق شامل چهار تن و ۴۰۰ کیلوگرم پیاز زعفران در شهرستان سرایان، ۲ تن و ۱۳۵ کیلوگرم چوب قاچاق جنگلی در شهرستان بشرویه کشف و ضبط شد.


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بازتاب خراسان، فرمانده انتظامی شهرستان سرایان روز شنبه در تشریح خبر کشف پیاز زعفران قاچاق از ۲ دستگاه وانت نیسان گفت: ماموران انتظامی این شهرستان هنگام کنترل خودروهای عبوری در جاده‌ها به ۲ دستگاه وانت نیسان مشکوک شدند و خودروها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

سرهنگ مهدی شکوهی‌راد افزود: ارزش ریالی این محموله قاچاق بنا بر نظر کارشناسان مربوطه بیش از ۲۵۰ میلیون ریال برآورد شد که در این رابطه ۲ متهم دستگیر و به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بشرویه هم از توقیف یک دستگاه وانت نیسان حامل چوب قاچاق جنگلی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ نصرالله طاهری اظهار کرد: ماموران پاسگاه عملیاتی "نیگنان" شهرستان بشرویه هنگام گشت زنی در محورهای روستایی به یک دستگاه وانت نیسان حامل چوب جنگلی مشکوک شدند و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از خودرو، مقدار ۲ تن و ۱۳۵ کیلوگرم چوب جنگلی قاچاق به ارزش ۱۵۰ میلیون ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بشرویه گفت: ماموران در این رابطه یک خودرو توقیف و یک متهم را دستگیر کردند که متهم با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

وی تصریح کرد: نیروی انتظامی با عوامل تخریب محیط زیست و قاچاقچیان چوب برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه جولان به آنان نخواهد داد.