کشف ۲۱ تن روغن مایع غیرمجاز و ۴ تن تخم‌مرغ فاقد مجوز در خراسان‌جنوبی

فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی گفت: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز چهار تن تخم‌مرغ فاقد مجوز و ۲۱ تن روغن مایع خوراکی غیر مجاز در استان کشف و ضبط شد.
کشف ۲۱ تن روغن مایع غیرمجاز و ۴ تن تخم‌مرغ فاقد مجوز در خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری بازتاب خراسان ، سردار ناصر فرشید فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی شهرستان بیرجند به یک کامیون باری مشکوک شدند.

وی گفت: برای بررسی بیشتر خودرو متوقف و در بازرسی کامیون ۲۱ تن روغن مایع خوراکی فاقد مجوز کشف شد.

فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی تصریح کرد: ارزش ریالی کالای مکشوفه بنابر نظریه کارشناسان مربوطه بالغ‌بر ۳ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال برآورد شد.

فرشید یادآور شد: مأموران انتظامی خراسان‌جنوبی در این رابطه یک متهم را دستگیر و به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی کردند.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند با مشاهده هرگونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس و یا از طریق پیامک با سامانه ۱۱۰۵۶ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

کشف ۴ تن تخم مرغ فاقد مجوز در قاین

سرهنگ حسین رفعتی‌نژاد جانشین انتظامی قاین نیز اظهار کرد: مأموران ایست و بازرسی شهید غلامی هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک کامیونت مشکوک و برای بررسی بیشتر خودرو را متوقف کردند.

وی گفت: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از کامیونت چهار تن و ۴۱۰ کیلوگرم تخم مرغ فاقد مجوز حمل کشف کردند.

جانشین انتظامی قاین تصریح کرد: ارزش ریالی کالاهای مشکوفه بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بالغ‌بر ۹۴۰ میلیون ریال برآورد شد.

سرهنگ رفعتی‌نژاد یادآور شد: مأموران در این رابطه یک متهم دستگیر و به همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

وی تأکید کرد: شهروندان با برخورد با هرگونه مورد مشکوک مراتب را بلافاصله با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس و یا به سامانه پیامکی ۱۱۰۵۶ اطلاع دهند.