دستگیری زن سارق با پوشش لباس مردانه در نهبندان

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان از دستگیری زن سارق با پوشش لباس مردانه در این شهرستان خبر داد و گفت: متهم به ۱۳ فقره سرقت از صنوف اعتراف کرد.


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بازتاب خراسان، سرهنگ حسین عرب روز پنجشنبه در تشریح این خبر اظهار داشت: با وقوع چند فقره سرقت از صنوف در شهرستان نهبندان، موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان نهبندان با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، یک نفر سارق را شناسایی کرده و تحت تعقیب قرار دادند که پس از هماهنگی با مقام قضایی در عملیات غافلگیرانه نسبت به دستگیری متهم اقدام شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان بیان کرد: در همان بررسی اولیه مشخص شد سارق یک زن بوده که تحت پوشش لباس مردانه اقدام به سرقت کرده است و توسط کارکنان انتظامی زن، دستگیر و به پلیس آگاهی این شهرستان منتقل شد.

وی گفت: متهم دستگیر شده با مشاهده مستندات غیر قابل انکار ماموران پلیس به‌ناچار به ۱۳ فقره سرقت از صنوف در شهرستان نهبندان اعتراف کرد.

سرهنگ عرب با بیان اینکه متهم با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد افزود: قاطعانه با سارقان که بر امنیت روانی جامعه اثر سوء می‌گذارند، برخورد می‌شود