جزئیات بیشتر درباره کشف جسد سوخته شده در قاینات

دادستان شهرستان قاینات جزئیات بیشتری از کشف جسد سوخته شده یک زن و دستگیری متهم به قتل ارائه کرد.


به گزارش بازتاب خراسان،و به نقل از روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان خراسان جنوبی، جواد عبدالله‌زاده در تشریح این پرونده گفت: گزارشی ۱۴ شهریور امسال مبنی بر کشف جسد خانمی در باغات روستای بیهود به دادستانی شهرستان قاینات داده شد که جسد سوخته و زیاد قابل شناسایی نیست.

وی ادامه داد: مراتب به صورت ویژه در دستور کار این مرجع قرار گرفت و با انجام اقدامات تخصصی پلیسی و قضایی، ضمن مشخص شدن هویت جسد (خانم ن. ج) که توسط همسرش (عقد موقت) سوخته شده بود، مکان اختفای متهم (آقای م. ن) مشخص شد و با اعطای نیابت قضایی به استان سمنان، قاتل در شهرستان ایوانکی دستگیر و به ارتکاب جرم اقرار کرد.

دادستان قاینات گفت: متهم پس از دستگیری، به این مرجع اعزام و بلافاصله صحنه جرم توسط بازپرس بازسازی شد که اظهارات و دفاعیات وی درخصوص نحوه ارتکاب قتل عمدی اخذ و با قرار تامین مناسب بازداشت و به زندان اعزام شد.

رئیس پلیس آگاهی استان خراسان جنوبی هم اول مهر از دستگیری قاتل فراری و تحت تعقیب پس از ۲ هفته متواری بودن در خارج از استان خبر داد.

سرهنگ کاظم صادقی گفت: پس از هماهنگی با مقام قضایی و با همکاری پلیس آگاهی سمنان همچنین بررسی تمامی محل‌های تردد مظنون، تجزیه و تحلیل یافته‌های اطلاعاتی طی عملیات ضربتی و غافلگیرانه متهم در مخفیگاهش دستگیر شد.