هزار و ۴۳ پایگاه جشن عاطفه‌ها در خراسان جنوبی فعال است

قائم کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: هزار و ۴۳ پایگاه ثابت و سیار این نهاد برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی به دانش‌آموزان نیازمند در قالب جشن عاطفه‌ها فعال شده است.


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بازتاب خراسان، قائم عبداللهی روز پنجشنبه در حاشیه برپایی پایگاه جشن عاطفه‌ها در میدان ابوذر بیرجند در جمع خبرنگاران افزود: هر سال در آستانه ماه مهر، جشن عاطفه‌ها در سه مرحله برگزار می شود که مرحله اول آن در پایگاه‌های میادین اصلی شهرها، مرحله دوم در مصلی‌های نماز جمعه و مرحله سوم هم در مدارس استان انجام می‌شود.

وی ادامه داد: در هر شهرستان حداقل یک پایگاه مردمی در میدان‌های اصلی شهر فعال شده و فردا در تمامی مصلاهای نماز جمعه استان و هشتم مهرماه نیز پایگاه‌های جمع آوری کمک‌های مردمی در مدارس برپا می‌شود.

وی یادآور شد: علاوه براین ۱۵۱ مرکز نیکوکاری هم به صورت مردمی کمک های نیکوکاران را جمع‌آوری می‌کنند و در مجموع هزار و ۴۳ پایگاه برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی در استان فعال است.

قائم مقام کمیته امداد خراسان‌ جنوبی گفت: مردم خیر و نیکوکار استان سال گذشته در قالب جشن عاطفه‌ها پنج میلیارد و ۷۵۴ میلیون تومان کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به نیازمندان اهدا کردند.

وی با اشاره به وجود ۱۸ هزار و ۷۲۰ نفر دانش‌آموز نیازمند و مستعد تحت حمایت کمیته امداد خراسان‌ جنوبی تصریح کرد: مردم نوعدوست استان و نیز خیران می‌توانند از طریق شماره‌گیری#۱*۰۵۶*۸۸۷۷* و یا واریز کمک‌های نقدی خود به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۶۰۲ در تامین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان نیازمند تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) مشارکت کنند