آغاز تکمیل تابلوی «در پناه خورشید» با نقطه نگاری ۳۱۳ هزار زائر در مشهد

معاون فرهنگی شهردار مشهد گفت: تابلوی نقطه نگاری «در پناه خورشید» برای تکمیل توسط ۳۱۳ هزار زائر رضوی در عرصه میدان شهدای مشهد همزمان با سه روز پایانی ماه صفر نصب شد.


خبرنگار : ندا جواهر فر


به گزارش بازتاب خراسان ،حسین باغگلی روز پنجشنبه افزود: این تابلو که توسط معاونت زیارت و گردشگری شهرداری مشهد آماده شده است با ۳۱۳ هزار نقطه، تصویری از حرم مطهر رضوی را تشکیل می دهد .

وی اضافه کرد: تابلوی مزبور از امروز ۲۳ تا ۲۵ شهریور در میدان شهدای مشهد نصب شده که با مشارکت ۳۱۳هزار نفر از زائران و عاشقان امام هشتم(ع) تکمیل خواهد شد.
باغگلی خاطر نشان کرد: برای تکمیل این تابلو هر یک از زائران با گذاشتن یک نقطه در طرح اولیه، سهمی در تکمیل آن خواهند داشت.

اجرای برنامه "حسینیه ایران" در عرصه میدان شهدا

معاون شهردار و رییس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد اظهار کرد: برنامه "حسینیه ایران" در عرصه میدان شهدای مشهد نیز به مدت پنج روز و به مناسبت رحلت رسول اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا(ع) در حال برگزاری است.

باغگلی افزود: این حسینیه شامل برنامه‌های مختلفی از جمله تعزیه خوانی، سوگواره سرود، تقدیر از پیر غلامان تعزیه و مداحی است.

وی ادامه‌ داد: تشکل‌های مذهبی مشهد و سایر استان‌ها در قالب مواکب پذیرایی در حسینیه ایران حضور دارند و خدماتی از جمله تعمیر موبایل، غرفه کودک و کفاشی به زائرین ارائه می دهند.

معاون شهردار مشهد بیان داشت: در طرح حسینیه ایران با همکاری شهرداری و مشارکت آستان قدس رضوی به زائران امام رضا (ع) اسکان نیز داده می شود.


خبرهای مرتبط