معاون اجرایی رئیس جمهور:اصل خدمت رسانی در دهه آخر صفر بر عهده مردم است

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: اصل خدمت رسانی در ایام سوگواری دهه آخر صفر بر عهده مردم است و با هماهنگی و انسجامی که مسوولان خراسان رضوی دارند امیدواریم شرایط خدمت رسانی به خوبی انجام شود.


به گزارش پایگاه خبری بازتاب خراسان،محسن منصوری روز چهارشنبه در جریان بازدید از ایستگاه خدمت رسانی به زائران پیاده در جاده های منتهی به مشهد افزود: خدمت رسانی به این زائران یک عملیات ترابری سنگین را می طلبد و مجموعه راه و شهرسازی در حوزه هوایی، ریلی، جاده ای و حمل و نقل عمومی با بسیج تمام امکانات تلاش دارد تا بعد از برنامه سفرهای اربعین، ایام پایانی ماه صفر به خوبی مدیریت شود.

وی ادامه داد: از نظر خدماتی در اربعین شرایط به خوبی مدیریت شد و بیش از ۷۰ درصد از زائران اربعین از خدمت رسانی رضایت داشتند و این به این خاطر بود که مردم در این امر پای کار بودند.

معاون اجرایی رئیس جمهور ضمن تمجید از برنامه ریزی استانداری خراسان رضوی برای استقبال از زائران حضرت رضا(ع) گفت: در حوزه کارهای زیر ساختی هزار و ۲۰۰ کیلومتر آسفالت ریزی و بهسازی مسیر دسترسی به مشهد طی ۲ سال گذشته انجام شد تا زیارت در این مسیرها تسهیل شود.
معاون اجرایی رئیس جمهور:اصل خدمت رسانی در دهه آخر صفر بر عهده مردم است
منصوری افزود: تا امروز ۲ میلیون زایر وارد خراسان رضوی شده است و این نشان می دهد با لطف خدا، استقبال از برنامه‌های آخر صفر از سالهای قبل بیشتر است و پیش‌بینی هشت میلیون زائر را داریم.

استاندار خراسان رضوی نیز گفت: در مسیرهای جاده ای و خدمت به زائران در داخل مشهد تسهیلات با هماهنگی همه دستگاه ها فراهم است و اگر مشکلی پس از این پیش آید، مدیریت خواهد شد.

یعقوبعلی نظری ادامه داد:خود مردم در این ایام مشغول خدمت رسانی و اسکان مردمی در حسینیه ها، مساجد و منازل به زوار هستند و دولت فقط هماهنگ کننده و پشتیبان است و در این راستا چند کمیته اصلی شامل حمل و نقل و اسکان زائران در مشهد و مسافران بین مسیر تا مشهد راه اندازی شده و برنامه ریزی در حوزه تغذیه نیز شرایط خوبی داشته است.

معاون اجرایی رئیس جمهور:حمل و نقل می تواند پاشنه آشیل خدمت به زائران انبوه حضرت رضا(ع) شود

به گزارش بازتاب خراسان معاون اجرایی رئیس جمهور ابتدا در جاده ملک آباد- مشهد از موکبهای امام جواد(ع) و امام هادی(ع)، میقات الرضا شهر ملک آباد و موکب جواد الائمه آستان قدس رضوی بازدید کرد و در بخش های مختلف با موکب داران و زائران پیاده گفت وگو کرد.

علاوه بر انتقاد مردم و دست اندرکاران موکب امام جواد(ع) از مساله آب و آنتن دهی تلفن همراه یکی از مسوولان موکب امام هادی(ع) نیز از مشکل مخابرات و عدم اتصال گاز شهری به موکب برای پخت و پز گلایه کرد.

پس از این بازدید منصوری، معاون اجرایی رئیس جمهور به همراه مسوولان استانی عازم جاده سرخس به مشهد شد و در جریان خدمت رسانی به زائران پیاده قرار گرفت.