معارفه سرپرست فرمانداری بشرویه


حجت‌الاسلام مجید نصیرایی عصر شنبه در جلسه تکریم و معارفه سرپرست فرمانداری بشرویه از زنده‌یاد حجت‌الاسلام غلامرضا اسدی امام‌جمعه فقید این شهرستان به نیکی یاد کرد و رحلت او را موجب اتحاد و هم‌افزایی بیشتر دانست و خدمات وی به فرهنگ منطقه را شایسته برشمرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بازتاب خراسان نماینده مردم شهرستان‌های طبس، بشرویه، فردوس و سرایان در مجلس شورای اسلامی در این مراسم که دکتر قناعت استاندار خراسان جنوبی حضور داشت؛ افزود: شهرستان بشرویه دارای مردمانی خوب و مهربان و مظلوم و نجیب است که همیشه پای انقلاب و ارزش‌های اسلامی بوده‌اند و در همه صحنه‌ها حضوری موثر داشته و پیشرو بوده‌اند.

 رئیس مجمع نمایندگان استان خراسان جنوبی افزود: شهرستان بشرویه در حوزه راه‌ها و مسکن؛ بهداشت و درمان؛ کشاورزی و دامداری نیازمند توجه بیشتر دولت است و البته استعدادهای نهفته‌ای دارد که امکان شکوفایی هست و ماهم به پیگیری‌های بسیار معتقد و مکلف هستیم که در ۲ سال گذشته انجام داده‌ایم و اکنون نیز در کنار مسئولان پیگیر برای تحقق مطالبات بحق مردم خواهیم بود.

 حجت‌الاسلام‌ نصیرایی به گلایه مردمی از انتصاب غیربومی در بشرویه اشاره و تاکید کرد: در استان خراسان جنوبی از ظرفیت نیروی انسانی شهرستان بشرویه کم استفاده شده که از استاندار محترم می‌خواهیم که به این موضوع توجه کند و هم فرماندار جدید نسبت به کادرسازی و استفاده از ظرفیت نیروهای متدین و حزب‌اللهی و کارآمد اقدام نماید و البته اقای علیزاده هم طوری عمل و خدمت کند که مردم بدانند ایشان هم مانند یک بومی دلسوز تلاش کرده است.

 نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مهم‌ترین شاخصه انقلابی بودن تقواست و برخی ممکن است عنوان انقلابی را یدک بکشند اما به راحتی با آبروی دیگران بازی می‌کنند اما انقلابی واقعی به حفظ حرمت دیگران مقید است و آقای استاندار هم که این روزها در پی بی‌تقوایی‌های اندک اشخاص مورد بی‌مهری قرار گرفت، بداند که تا در خط انقلاب و ارزش‌های اسلامی باشد، قدمی از حمایت ایشان عقب نخواهیم نشست و مردم انقلابی استان هم قدردان خدمات و تفکر انقلابی ایشان هستند.

 وی از خدمات مهندس شفیعی مقدم فرماندار سابق بشرویه قدردانی کرد و او را فردی مهربان و بی‌حاشیه خواند و برای مهندس علیزاده که جوانی انقلابی و متدین و پیگیر است در کسوت نماینده دولت در شهرستان آرزوی موفقیت کرد.

استاندار خراسان جنوبی نیز در این جلسه گفت: توسعه متوازن براساس کار شبانه‌روزی و بر مبنای اتحاد و هم‌افزایی در دستور کار فرماندار بشرویه باشد و باید مجاهدانه تلاش کنیم با عزم ملی و جهادی فاصله شهرستان تا توسعه را کاهش دهیم.

 دکتر جواد قناعت افزود: فرمانداران باید در محل خدمت خود سکونت داشته باشند؛ زیرا وقت فرماندار متعلق به مردم است و‌ البته توسعه با کار براساس روال عادی اداری امکان‌پذیر نیست و باید مدیران در چند شیفت، پای کار مردم باشیم.

 وی تاکید کرد: فرمانداران و مدیران وقتی سرمایه‌گذار به استان می‌آید؛ با او مدارا کنند و انعطاف داشته باشند تا او هم احساس همراهی و امنیت کند که اگر روش را تغییر ندهیم و برای جذب سرمایه‌گذار کوتاهی کنیم؛ نخواهیم توانست ظرفیت‌های بالقوه منطقه را به فعلیت در آوریم.


کد خبر : 192

خبرنگار و گزارشگر : مهدی علی زاده