تخطی از سرعت علت واژگونی خودرو خبرنگاران فردوس

فرماندار فردوس گفت: خبرنگاران حادثه دیده در حادثه واژگونی خودرو در محور روستایی طاهرآباد - کجه و چاه‌نو روند درمان خود را طی می‌کنند.


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بازتاب خراسان،مهدی روشن روز دوشنبه اظهار داشت: در حادثه صبح امروز یک نفر آقا(راننده) و چهار خانم خبرنگار مصدوم شدند که مصدومان به بیمارستان شهید چمران فردوس منتقل شدند.

وی با بیان اینکه حال عمومی چهار مصدوم این حادثه از سوی کادر پزشکی خوب اعلام شده است، افزود : مصدومان هنوز در بیمارستان بستری هستند و ترخیص نشده‌اند، یکی از خبرنگاران از ناحیه سر آسیب دیده است که صبح امروز حال وی وخیم اعلام شد، این مصدوم در بخش آی سی یو بیمارستان شهید چمران شهرستان بستری است.

فرماندار فردوس افزود: براساس عکس‌های گرفته شده از او خونریزی و شکستگی در ناحیه سر مشاهده نشده است و روند درمان در شهرستان ادامه دارد.

تخطی از سرعت مطمئنه علت واژگونی خودروی خبرنگاران

سرهنگ محمد امیر کاظمی، جانشین پلیس راه خراسان جنوبی هم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا علت حادثه را تخطی از سرعت مطمئنه در پیچ اعلام کرد و گفت: رانندگان ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، از هر گونه عجله و شتاب بی‌مورد پرهیز نمایند تا شاهد چنین حوادث تلخی نباشیم.

صبح امروز ساعت ۱۰:۰۹ دقیقه خودروی حامل خبرنگاران شهرستان فردوس خراسان جنوبی در محور روستایی طاهرآباد - کجه و چاه‌نو واژگون شد که پنج نفر در این حادثه مصدوم شدند.