547 میلیارد تومان پروژه در خوسف به بهره ‎برداری رسید

واحد تولید کنسانتره آهن در شهرستان خوسف همزمان با چهارمین روز هفته دولت با حضور استاندار خراسان جنوبی به بهره‌برداری رسید.


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بازتاب خراسان، جواد قناعت امروز (5 شهریور) در جریان افتتاح پروژه های هفته دولت در شهرستان خوسف، اظهار کرد: طبق برنامه ریزی صورت گرفته امروز به شهرستان خوسف آمدیم تا برخی از پروژه ها را افتتاح کنیم.
وی تصریح کرد: مجموع پروژه های هفته دولت امسال در شهرستان 62 پروژه است که 56 پروژه افتتاحی و 6 پروژه کلنگ زنی می باشد.
استاندار با بیان اینکه دو هزار و 650 میلیارد تومان اعتبار 62 پروژه در شهرستان خوسف است، افزود: 56 پروژه شهرستان با اعتباری بالغ بر 650میلیون تومان به بهره برداری می‎رسد.
قناعت گفت: اعتبار 6 پروژه کلنگ زنی شهرستان خوسف بالغ بر دو هزار میلیارد تومان است.
وی با بیان اینکه امروز با همراهی نماینده مردم در مجلس، فرماندار و امام جمعه خوسف چهار پروژه مخزن ذخیره آب و خطوط انتقال آب شهرستان خوسف با اعتباری بالغ بر 9 میلیارد و 500 میلیون تومان، واحد کنسانتره آهن خوسف با اعتبار 500 میلیارد تومان، افتتاح و بهره برداری روکش حفاظتی خوسف-قلعه زری با اعتبار 14 میلیارد و 600 میلیون تومان، گازرسانی 4 واحد صنعتی و 17 روستای خوسف به نمایندگی در روستای صمدآباد با اعتبار 23 میلیارد تومان به بهره برداری رسید.
وی در پایان خاطرنشان کرد: این چهار پروژه افتتاحی با اعتبار بیش از 547 میلیارد تومان افتتاح شد که مبارک مردم شهرستان خوسف خواهد بود.