بهره برداری 5 پروژه در شهر ارسک از توابع شهرستان بشرویه در خراسان جنوبی+ عکس

امروز 5 شهریور در جریان افتتاح پروژه های هفته دولت در شهر ارسک از توابع شهرستان بشرویه با حضور معاونت محترم استاندار مهندس ناصری ، فرماندار ،امام‌جمعه ارسک 5 پروژه افتتاح و کلنگ زنی شد .


خبرنگار : محبوبه شجاع


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بازتاب خراسان، شهردار ارسک در حاشیه افتتاح پروژه ها طی گفتگویی با خبرنگار بازتاب خراسان اظهار داشت :طی یک‌سال گذشته که در مجموعه شورای اسلامی و شهرداری تقریباً 25 میلیارد تومان در سطح شهر ارسک بوده که امروز تقریباً 15 میلیارد از پروژه‌ها کلنگ‌زنی و افتتاح شد که در سابقه چهل‌ساله انقلاب در دولت سیزدهم شاید بی‌نظیر باشد.
بهره برداری  پروژه در شهر ارسک از توابع شهرستان بشرویه در خراسان جنوبی+ عکس

وی افزود :پروژه های شاخصی که افتتاح شد : 40 هزار متر عابر پیاده سطح شهرارسک بود که تأمین قیر آن از سازمان شهرداری ها و مجموعه بسیج سازندگی و شرکت توسعه و عمران بسیج بود ،و 2.5 میلیارد تومان ،زیر سازی و جدول‌گذاری که اعتبارات تملک استان بود انجام شد.

بهربرداری  پروژه در شهر ارسک از توابع شهرستان بشرویه در خراسان جنوبی+ عکس

مهدی قلیزاده بیان داشت :چمن مصنوعی ، به مساحت 600 متر مربع از اعتبارات حوزه اجتماعی استانداری با اعتبار 220 میلیون تومان و 80 میلیون تومان از منابع داخلی شهرداری که جمعاً 300 میلیون تومان برای پروژه چمن مصنوعی هزینه شد ،و افتتاح گلخانه شهرداری که با همفکری دوستان در مجموعه شورا و شهرداری بود که در طی بازده زمانی 3 ماهه 5 تن خیار برداشت شد که هم در بحث اشتغال و هم در بحث تأمین گل‌وگیاه انشاءالله مورد استفاده قرار خواهید گرفت .

بهربرداری  پروژه در شهر ارسک از توابع شهرستان بشرویه در خراسان جنوبی+ عکس

بهربرداری  پروژه در شهر ارسک از توابع شهرستان بشرویه در خراسان جنوبی+ عکس

شهردار ارسک با اشاره به پارک بانوان این شهر که یکی از پروژهای شاخص شهرستان بود گفت : در سفری که معاونت محترم عمرانی جناب آقای مهندس عباس‌زاده به شهر ارسک داشتند بر اساس قولی که به بانوان محترمه شهر ارسک داده شد و و در همان شب دستور پیگیری و الحاق طرح‌ها به مجموع طرح تفصیلی شهر داشتند و با پیگیری‌هایی که انجام شد و عنایتی که اداره راه و شهرسازی استان داشتند ،4 هکتار از اراضی دولتی و 3 هکتار از اراضی مستثنیات که در اختیار مجموعه شهرداری و شورا بود به طرح الحاق شد و پارک بانوان با مساحت 7 هکتار به‌زودی عملیات اجرایی‌ شروع خواهیم شد .

به گزارش خبرنگار بازتاب خراسان مهدی قلیزاده در پایان افزود :آنچه که گفته شد واعتباراتی که تخصیص به شهر ارسک داده شد  لازم است که تشکر داشته باشم از تمامی خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی و به‌ویژه ریاست محترم جمهور ،جناب آقای دکتر رئیسی و همچنین جناب آقای دکتر قناعت استاندار محترم که با نگاهی ویژه و عدالت‌محور به شهرهای کم برخوردارتر و محروم‌تر و به‌ویژه شهر ارسک که نماد شهیدپروری و ایثارگری در خراسان بزرگ بوده و دارند .

بهربرداری  پروژه در شهر ارسک از توابع شهرستان بشرویه در خراسان جنوبی+ عکس

افتتاح پروژه آبیاری کم فشار شهید مظفری

پروژه آبیاری کم فشار در موتور پمپ شهید مظفری شهر ارسک در طی مراسمی با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان جنوبی با همراهی فرماندار بشرویه ، بخشدار، امام جمعه ارسک به بهره برداری رسید.
میزان مبلغ هزینه شده برای اجرای این پروژه مبلغ 1581میلیون ریال بصورت خودیاری و مبلغ 8960 میلیون ریال نیز از محل اعتبارات منابع ملی بوده است .