هفت طرح عمرانی و خدماتی در شهرستان درمیان به بهره‌برداری رسید

همزمان با سومین روز هفته دولت هفت طرح عمرانی و خدماتی با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی در شهرستان مرزی درمیان به بهره‌برداری رسید.


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بازتاب خراسان،فرماندار درمیان روز شنبه در آیین افتتاح این تعداد طرح گفت: همزمان با سومین روز از هفته دولت بهره‌برداری از دستگاه هیدروکن شهردار اسدیه با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال آغاز شد.

مهدی فرجامی‌فرد با اشاره به افتتاح کارگاه تولید محصولات بتی شهرداری اسدیه با اعتبار ۱۰ میلیارد، افزود: همچنین آبنمای موزیکال پارک وحدت شهرداری اسدیه نیز با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

وی عنوان کرد: همچنین امروز سامانه اتوماسین شرکت برق شهرستان با اعتبار ۱۳ میلیارد و ۲۴۰ میلیون ریال و آسفالت معابر روستای زیدان با اعتبار ۱۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.

فرجامی‌فرد با اشاره به بهره‌برداری از زیرسازی و آسفالت معابر گزیک با اعتبار۷۳ میلیارد ریال گفت: همچنین عملیات اجرایی خانه نشاط روستای گاویچ و مرکز معاینه فنی سبک شهرستان آغاز شد.

وی بیان کرد: همچنین دفتر پست گزیک با اعتبار هزار و ۵۰۰ میلیون ریال در سومین روز دهه فجر به بهره‌برداری رسید.

فرماندار درمیان با اشاره به افتتاح و کلنگ زنی ۹۶ پروژه با اعتبار هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال به مناسب هفته دولت در شهرستان درمیان گفت: در این شهرستان تا پایان سال ۱۴۰۳ به تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار آبرسانی پایدار انجام خواهد شد.

فرجامی‌فرد افزود: با افتتاح هشت زمین چمن مصنوعی در سال ۱۴۰۲ تعداد زمین‌های چمن مصنوعی شهرستان به ۳۱ فقره افزایش می‌یابد.

وی اظهار داشت: در طرح نهضت ملی مسکن بیش از ۲۰۰ هکتار به شهر اسدیه الحاق شده که ۲ برابر وسعت این شهر است.

فرماندار درمیان با اشاره به پیشرفت‌های مختلف در حوزه بهداشت و درمان شهرستان در دولت سیزدهم گفت: در سالهای گذشته تنها ۲ پزشک در بیمارستان خاتم الانبیاء درمیان فعالیت داشتند که امسال به هشت پزشک افزایش یافته است.

وی ادامه داد: علاوه بر این آزمایشگاه مجهزی هم در این شهرستان داریم که تجهیزات آن به برکت دولت سیزدهم تامین شده است.

همچنین دیدار با خانواده شهیدمحمد صالحی در روستای زیدان از دیگر برنامه‌های معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی و مسئولان شهرستان درمیان در سومین روز از هفته دولت بود.