تریلی حامل سوخت قاچاق در توقیف پلیس

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان خراسان جنوبی از کشف 31 هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده های نفتی خبر داد.


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بازتاب خراسان، سرهنگ سید حسین حسینی اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان جنوبی در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کلان سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی استان به یک دستگاه تریلی مشکوک شدند و جهت بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

وی بیان داشت: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از تریلی، 31 هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده های نفتی کشف کردند.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان خراسان جنوبی افزود: ماموران در این رابطه یک دستگاه خودرو توقیف و یک نفر را دستگیر که به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ حسینی خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق کلان سوخت به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد و از شهروندان خواست که به منظور مشارکت در این امر هر گونه اخبار و اطلاعاتی از فعالیت قاچاقچیان دارند، از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد.

توقیف 5 دستگاه خودروی شوتی حامل سوخت قاچاق در نهبندان

به گزارش بازتاب ،فرمانده انتظامی نهبندان از توقیف 5 دستگاه خودروی شوتی حامل سوخت قاچاق در این شهرستان خبر داد و گفت: در این رابطه 4 هزار و 200 لیتر سوخت قاچاق کشف شد.

سرهنگ"حسین عرب" در تشریح این خبر اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان نهبندان هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به 5 خودروی سواری شوتی مشکوک شده و برای بررسی بیشتر خودروها را متوقف کردند.

وی بیان داشت: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از خودروها؛ مقدار 4 هزار و 200 لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فراورده های نفتی کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان افزود: ماموران در این رابطه 5 خودرو توقیف و 5 متهم دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ عرب خاطرنشان کرد: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس و یا از طریق پیامک با سامانه 11056 موضوع را به پلیس اطلاع دهند.